het kan perfect met de truuk door een kind iedere week opnieuw in te schrijven in de school van de ouder zijn keuze. Geen enkele wet verbiedt dit...Eylis, http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid ... schap.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; dit is de link van het artikel waarover ik sprak, en daarnet op de radio zeiden ze er ook iets over. Ik heb niet alles kunnen horen, maar het blijkt dat toch een hot-item te zijn ?
Ik dacht dat het idd niet KON bestaan, maar waarom dan ineens blijkbaar wel. Toch straf hé.
Er stond vandaag een artikel in de krant.Ik dacht ook dat het niet mocht, maar hoorde het op de radio.
Of het in het voordeel van het kind is...ik denk het niet. Wel makkelijk voor de ouders natuurlijk, en hoe gaat het dan met het getuigschrift...?
overal al die kleuters dan ? want ik ken al verschillende mensen die het nu willen "testen"Er stond vandaag een artikel in de krant.Ik dacht ook dat het niet mocht, maar hoorde het op de radio.
Of het in het voordeel van het kind is...ik denk het niet. Wel makkelijk voor de ouders natuurlijk, en hoe gaat het dan met het getuigschrift...?
Dit kan enkel in de kleuterklasjes en deze uitspraak is maar voorlopig.
De rechter doet binnenkort zijn uitspraak en beslist dan waar het kind naar school zal gaan.