er is een verschil tussen kleine ondernemers en bedrijven als telenet
tis misschien maar mijn mening, maar als ge op dit forum hulp komt vragen ivm met een internet/kabel/... provider is het handig om de naam te vermelden, zodat er juiste informatie kan worden gegeven over hoe te reageren op of tegen de provider.
ik ben bv al 11jaar klant bij telenet, eerst alleen internet ( thuis bij de ouders ) en nu de laatste 3 jaar is daar de kabel bij gekomen ( alleen gaan wonen ), dat ik op die 11jaar al genoeg "ervaring" heb opgedaan ivm met "problemen" met telenet kunt ge u wel voorstellen
om u idee te geven, toen ik "verhuisde" smeerde telenet mij een "nieuw" abbonement aan voor internet, de welke ik niet wilde ( verlies van eventuele promoties als "trouwe klant" bv, toen was ik nog maar 8jaar 'klant' ), ik verhuisde en alleen moest er hier een modem ( en toebehoren ) geinstalleerd worden, het heeft toen 11 maand geduurd om alles recht te laten zetten en telenet heeft pas "juist gereageerd" toen ik in een aangetekend schrijven en een PM naar "Charlotte" van telenet ) dreigde met een deurwaarder te sturen naar mechelen zelf.
ik heb dus in feite toen bijna een jaar niets kunnen doen ( bv volumeblokken bijkopen ) aangezien het "abbonement" dat ik had niet het mijne was en alle acties die ik zou ondernemen in feite "illigaal" zouden zijn geweest.
enigste "helpdesk" buiten telenet die ik ooit heb moeten gebruiken is de "klantendienst" van de makro ( defect toestel ) en mediamarkt ( gebruikt toestel gekocht, gebruikerssporen, niet aangeduid op de doos etc ... ) en geen problemen ondervonden
kweet "providers" en helpdesken . . . tis soms redelijk frustrerend, iedere belg word verondersteld de wet te kennen, maja, de wet telt niet voor zij die geld hebben he