Tja, het zijn en blijven roesmiddelen, mij overtuig je niet. Ik heb er geen nood aan
Ik vraag me trouwens af op basis van welke wettelijke grond je dit gaat aanvechten
Blijkbaar ben jij OVERAL valselijk van beschuldigd en heb je zowat overal ONTERECHT gezeten. Wat een dictaruur toch hier in België. Als ik u was zou ik het eerste vliegtuig nemen naar Afrika of een andere gezellige buurt, ergens waar GEEN JUSTITIE is om u te pesten.Niet alleen vanwege drugs ben ik met het gerecht in aanraking gekomen op allerlei vlakken.
Valselijk van brandstichting beschuldigd, tien tallen verhoren daarover, opgesloten in psychiatrie daarvoor.
Mijn bezittingen taloze malen door justitie verloren. (7x) Een een aantal keer uit mijn huis gezet.
Verschillende keren beschuldigt van pedofielie en daarvoor onterecht opgesloten in psychiatry.
Verschillende malen opgesloten in de gevangenis voor drugs waar men gefustreerd en ontchoocheld buitenkomt, alles verloren en met een trein of busticket om thuis te komen die er niet meer is.
.
op 1 punt heb je gelijk ze zouden het beter legaliseren en flink belasten zoals sigaretten iedereen die wil gebruiken geraakt er toch aan . wel zouden ze dan een drugsbewijs moeten invoeren net zoals ze een jaarlijks rokersbewijs moeten invoeren vooraleer men sigarretten kan kopen en mag roken in het openbaar, en verplicht terugbrengen van peuken .Ik wil dit voor het hof voor de rechten van de mens brengen.
Dit is naar mijn mening een manier om te trachten deze zinloze drugsoorlog op te laten houden.
Wie wil zijn mening geven en/of kan mij daarbij helpen?