#19 , 10 jan 2011 11:49
Deze morgen heb ik een brief , twee brieven zelfs in de bus gekregen van FiDUCRE en een van een GERECHTSDEURWAARDER .
Tientallen jaren geleden was ik bij men ex vrouw en hadden we een kaart gevraagd bij FIDUCRE ;
We hebben beiden wel getekend , maar kort nadien zijn ik en men ex van elkaar gegaan , wat een lange en dure bedoening was .
Het ene na het andere kwam boven water waar men ex vrouw leningen had aangegaan . Ook zij had de kaart van FIDUCRE in haar
bezit en zoals andere ging ze daar goed mee om en liepen de schulden op .
Ik heb daar lange tijd voor betaald want men ex kon dat niet zei ze , opdoen wel .
Totdat de rechtbank bij de scheiding zei mevrouw u bent jong u werkt , u hebt de kaart u moet de shuld zelf verder aflossen .
Toen was ik de shuld kwijt aangezien ik de kaart niet had .
Na de uitspraak betaalde ze eens , dan weer niet , weer brieven , dan weer es wel , en de laatste betaling dateerd van 2006 .
Ik ben al meer dan 20 jaar gesheiden ondertussen , en de rechtbank heeft uitspraak gedaan dat zij alles verder moet betalen.
Nu deze morgen krijg ik twee brieven in de bus betalen binnen de 8 dagen van over de 3000 euro , anders leggen ze beslag op
men inboedel dat ik ondertussen heb bijeen gewerkt met men andere partner waarmee ik ben getrouwd .
Kan dat zomaar van me worden geiesd , ik sta ook safe op de nationale bank van belgie , ik heb geen schulden .
Is dat dan geen bewijs ?
kan iemand me helpen ?
is dat normaal en hebben ze FIDUCRE dan in dit geval recht om de uitspraak van de rechtbank in de wind te slaan en
mij aan te spreken hierover