Vroeger werkte ik altijd Full-Time soms meer dan Full-Time . Nu zijn we veranderd van job en baten een voor een ander bedrijf een sportcentrum uit . De firma zocht 2 personen , dus was het ik en men partner . 2 full-timers zochten ze . Toen we hier waren was het plots 1 Full-Timer en 1 Part-timer . Dus ik zocht werk bij en dat was bij de schoonmaak ploeg die hier poetste , was ideaal ik was thuis en op mn werk . Ik was 2 weken bezig en was VERPLICHT men ontslag te geven bij de poetsfirma door de firma waarvoor we de kantine uitbaten .
Dus zat ik weer met een Part-Time ,
Totdat ze boven water kwamen me uren bij te geven voor te poetsen , dat werd betaald .
Sinds vorig jaar februarie , ben ik opnieuw 19 uur per week afgenomen , dus weer een part-time , maar ik moet Full-Time werken want anders wordt het veel te zwaar voor 1 persoon ( men partner ) en die moet nog 4 jaar werken voordat ie in pensioen kan gaan , dus als ik zeg oke ik stop ligt hij ook buiten , dat is zeker .
Nu heb ik al 1675 over uren staan sinds februari vorig jaar en deze worden niet uitbetaald kan/mag geen recup nemen .
Ook kan ik niet bijdoppen , want er is iets dat niet klopt , maar krijg wel een papier om bij te doppen , ik ben al naar vakbond geweest .
Ook men partner zen pensioen papieren kloppen niet , hij werkt al van zen 14 en is nu 53 , werkte altijd full-time , en toch komt hij dagen tekort .
kan me iemand zeggen dat dit zomaar kan of wat je kan doen ??