Boiler = elektrische waterverwarmerDe boiler (verwarmingstoestel) staat in de badkamer.
En zo'n verluchtingsrooster verwarmt dan natuurlijk de ruimteEr is wel een schoorsteen. De ruimte is 2,5m op 2,5m dus wel erg klein.
Volgens de verhuurder voldoet het kleine raampje, maar in de koudere periodes is het natuurlijk niet echt prettig om dag en nacht de raam open te laten staan als de verwarming brand en ook tijdens het douchen is het dan behoorlijk koud.
Het is niet de bedoeling wie dan ook belachelijk te maken. Maar zo'n verluchtingsrooster brengt verse buitenlucht binnen. Dus buitentemperatuur. Dit draagt zeker niet bij tot een lagere verwarmingsfactuur. In de praktijk is de gebruiker/bewoner dan geneigd die tochtbron af te sluiten.een verluchtingsrooster naar binnen toe zorgt ervoor dat je geen hoge verwarmingsfacturen krijgt. Ik zie niet in waarom je kelly_pl belachelijk moet maken.
enkel indien het naar buiten gericht is. Ik dacht dat een verluchting naar de gang perfect in orde is (ben hier geen expert over)Het is niet de bedoeling wie dan ook belachelijk te maken. Maar zo'n verluchtingsrooster brengt verse buitenlucht binnen.een verluchtingsrooster naar binnen toe zorgt ervoor dat je geen hoge verwarmingsfacturen krijgt. Ik zie niet in waarom je kelly_pl belachelijk moet maken.
En neem er maar pagina 115 bij ook. Daar staat dat de luchttoever rechtstreeks naar buiten moet uitmonden o.a. in een badkamer....Lees er de brochure van de Vlaamse overheid eens op na op blz 107
http://www.bouwenenwonen.be/uploads/b29 ... 103440.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;