lezen wie lezen kan!!!!!

eylis

Re: lezen wie lezen kan!!!!!

#61 , 23 sep 2010 21:10

we gaan dat meer doen! Af en toe héél even off-topic uitweiden.. 8_)
@Vandenbos... tycho: wie is ze, wat doet ze en waar gaat ze naartoe?

Vandebos

#62 , 23 sep 2010 21:57

Tycho krater is een van de grootste inslagkraters op de maan, hij is genoemd naar tycho brahe, een beroemde 16de eeuwse deense astronoom. Je kan de krater bijna met het blote oog zien in het onderste deel van de maan. Het byzondere van de krater is het stervormige inslagveld rond de krater.

lucgescheiden

#63 , 23 sep 2010 22:16

ter documentatie:
http://www.scientias.nl/maankrater-tych ... bodem/3147" onclick="window.open(this.href);return false;
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

Vandebos

#64 , 23 sep 2010 22:19

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tycho_(inslagkrater" onclick="window.open(this.href);return false;)

lucgescheiden

#65 , 23 sep 2010 22:25

http://www.google.be/images?hl=nl&q=Cra ... CEAQsAQwAw" onclick="window.open(this.href);return false;
Als je al deze foto's deze nacht nog wil evenaren, ga je werk hebben ;-)

Vandebos

#66 , 23 sep 2010 22:33

Was een test voor stabiliteit nieuw statief... De fotos die je aanhaalt vereisen een degelijke telescoop en alhoewel het ooit nog mijn ambitie is een dergelijk ding te hebben staat dit nog steeds zeer laag op mijn verlanglijstje.

roderidder
Contacteer: Website

#67 , 23 sep 2010 23:45

Als u graag een IP-ban riskeert, ga uw gang zou ik zeggen
Ban je op zulke wijze ook niet de goede kant van een chisofreen?

RR

lucgescheiden

#68 , 24 sep 2010 00:01

Technisch gezien wel :-)
Geen van beide schizofrene halverlingen zouden dan nog kunnen inloggen.

Al durf ik daarbij in vraag stellen of dit een groot verlies zou betekenen voor een forum.

JohnD

#69 , 29 sep 2010 10:04

Ik vind het een schande dat iedereen (behalve de vraagstellers) zich voordoet op dit forum als opgeleide bekwame advocaten waardoor de vraagstellers het gevoel gegeven wordt nu (eindelijk) geholpen te worden maar in feite kan je aan de duizenden dt- fouten die die zogezegde advocaten alleen al maken, duidelijk afleiden dat hun educatie net niet tot universitair onderwijs reikte. Zelfs niet tot middelbaar want ik kende "dt-regel" al in de lagere school. dus: stop die zever of neem echte advocaten aan want dit is een pure boerenbedrog, als ik sommige """juridische""" raad lees denk ik echt "gaat dit over België of vergist men zich van land"""
Wat is dat nu voor gelul, je moet toch niet altijd advocaat zijn om op een vraagsteller (sorry maar het zijn toch overduidelijk zij, de vraagstellers dus, die meestal de vele spelfouten maken - ik wou schrijven "amper kunnen lezen of schrijven", maar dat kon beledigend overkomen -) te antwoorden ? Trouwens enkel degene die onder zijn nickname zet dat ie advocaat is kan je van zoiets als "zich voordoen als" beschuldigen in case hij geen advocaar mocht zijn. Meestal volstaat een goede dosis common sense en wat praktijkervaring (zééééér belangrijk) om pakweg 50% van de vraagstellers op weg te helpen. Jij zal waarschijnlijk de "indruk" krijgen dat iemand zich voordoet dat hij advocaat is, maar dan zal jouw beoordelingscriteria wel mis zijn dacht ik.
en dit is vrijheid van meningsuiting maar zal weldra gewist worden dus lezen wie lezen kan!
Zolang je wat hoffelijk bijft zal dat niet gebeuren.
Persoonlijk gesproken heb ik meestal last met andere "newbies" die plots denken dat ze het beter weten dan andere ervaren forumgebruikers. Newbies die dan met 1 of 2 posts zelfs de forumregels niet blijken gelezen te hebben. Staat daar niet dat dit forum niet de bedoeling heeft professioneel advies te geven ?
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

JohnD

#70 , 29 sep 2010 10:09

Tycho krater is een van de grootste inslagkraters op de maan, hij is genoemd naar tycho brahe, een beroemde 16de eeuwse deense astronoom. Je kan de krater bijna met het blote oog zien in het onderste deel van de maan. Het byzondere van de krater is het stervormige inslagveld rond de krater.
LOL, van afwijken van de originele poster zijn vraag gesproken, maar het is hier dan gelukkiglijk een cafe en de originele had beter zijn vraag in een andere sectie geplaatst.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Vandebos

#71 , 29 sep 2010 10:42

Yup, soms heeft het recycleren toch nog een echt nut...

lucgescheiden

#72 , 29 sep 2010 11:58

sorry

Terug naar “Praat café”