wat moet werkgever in orde maken als ik ontslag neem?
Geplaatst: 23 okt 2007 22:02
Beste,
Morgen neem ik ontslag. M'n opzeggingstermijn gaat in op 1 november voor een duur van 1.5m.
Ik heb enkele praktische vragen:
Wat moet ik ontvangen van m'n werkgever na het verstrijken van m'n opzeggingstermijn?
Zal ik m'n eindejaarspremie ontvangen? Of heb ik daar geen recht meer op.
Ter info: ik werk daar reeds 4,10 jaar onder PC218.
Moet ik een vergoeding betalen voor m'n firmawagen? voor m'n 1ste wagen heb ik contract moeten tekenen. Maar intussen ben ik al 3 wagens verder, waar ik nooit een contract heb moeten voor tekenen. Nummerplaat klopt dus niet meer op contract.
Ik heb reeds ander werk gevonden. Heb ik dan nog steeds recht om 2 halve dagen per week te nemen?
Dank bij voorbaat.
Morgen neem ik ontslag. M'n opzeggingstermijn gaat in op 1 november voor een duur van 1.5m.
Ik heb enkele praktische vragen:
Wat moet ik ontvangen van m'n werkgever na het verstrijken van m'n opzeggingstermijn?
Zal ik m'n eindejaarspremie ontvangen? Of heb ik daar geen recht meer op.
Ter info: ik werk daar reeds 4,10 jaar onder PC218.
Moet ik een vergoeding betalen voor m'n firmawagen? voor m'n 1ste wagen heb ik contract moeten tekenen. Maar intussen ben ik al 3 wagens verder, waar ik nooit een contract heb moeten voor tekenen. Nummerplaat klopt dus niet meer op contract.
Ik heb reeds ander werk gevonden. Heb ik dan nog steeds recht om 2 halve dagen per week te nemen?
Dank bij voorbaat.