Even schetsen : ziek geworden medio juni 2015
controlearts vroeg mutualiteit om invaliditeit in te zetten en pensioen te regelen voor 01/12/02016; dit alles is gebeurd. dus heden invaliditeit en pensioen gaat in op 01/12. Bij nazicht door derden van al mijn lopende zaken, stelde men vast dat mijn contract van 2005 een artikel bevat dat ik maandelijks recht had op een werkgeverstegenmoetkoming van 250 Euro per maand. Hiervan is nergens iets te bespeuren, ik vroeg mijn werkgever uitleg, ook aangetekend... nog steeds geen antwoord. Mijn maandelijkse loonafrekeningen hield ik bij in een lade op mijn kantoor (dom van mij, weet ik ondertussen). Die zijn er niet meer, opgegaan in ....?
ik herinner mij niet dat hier ooit iets opstond van werkgeverstegemoetkoming.
kan het zijn dat deze zonder vermelding werd opgenomen in het brutoloon?
Zoniet, kan ik deze nog recupereren? De medische kosten lopen nl hoog op
ook op de vraag naar mijn eco-cheques en nog vakantiegeld over 2016 krijg ik geen antwoord?