Beste forum gebruikers ..
Graag had ik iets meer antwoorden gehad betreffend mijn ontslag ..
Onlangs ben ik ontslagen op een wel heel vuile en achterbakse manier ...
Er zou vluchtmisdrijf gepleegd zijn met een van onze werk camionetten van het werk ,
Deze is afgehaald door een ex collega van mij , kan ook bekeken worden via camera beelden en het badgesysteem .
Het ongeluk zou plaatsgevonden hebben op de mark waar het vol camera's hangt
Nu word ik ervan beschuldigd met de camionet dit ongeval veroorzaakt te hebben .. Volgens de papieren die ik heb gezien via mijn vakbond enz zou het gaan om een ongeval bij het parkeren ofzo iets en er zo weg gereden zijn ..
Nogmaals ik zat wel degelijk niet achter het stuur,, ik was bij mijn schoonouders samen met ins kind en mijn vrouw ..
Toch word ik er van beschuldigd .. De vakbond is nu 3maand bezig met het eisen van mijn loon en dergelijke omdat ik ontslagen ben om dringende reden hierdoor .. En dus op niks recht meer heb eindejaargeld enz ... Nu vraag ik mij af het hangt daar vol camera's dus zouden ze toch wel kunnen zien wij er achter dat stuur van die camionet zat ofniet .. Plus ze hebben ook gezien dat mijn ex collega deze is gaan buitenhalen enz ...
De vakbond had hem een bedrag gegeven dat hij mij moest uitbetalen of het zou via de arbeidsrechtbank gaan . Nu stuurd hij ineens een brief waarin staat dat hij wel degelijk weet dat ik aan het rijden was en dat er een zekere persoon ga geen namen noemen , dit gezien heeft .... Ik zat niet achter dat stuur . Wat kan ik doen graag een woordje uitleg ..
Ook ben ik niet de enige de afgelopen 3jaar heeft hij 6mensen buitengezet zonder te betalen ook zitten der daar 4 mee in een rechtszaak tegen hem 2hebben verloren ..