Wat het loon betreft weet ik alleen dat het tussen bedrag X en bedrag Y zal zijn - een verschil van zo'n 400 euro. Ik snap dat men toen nog geen exact cijfer kon geven, maar dit is toch wel een ruime marge vind ik... de andere dingen zouden vrijdag besproken worden, dus ik ga ervan uit dat ik nog geen overeenkomst heb?
Zolang niet alle, maar dan ook ALLE elementen die in het contract staan voor jou bekend EN goedgekeurd zijn, heb je geen overeenkomst. Daarover hoef je je dus geen zorgen te maken.
Misschien is het wel goed om bij het tweede bedrijf duidelijk te maken dat, indien je zou geselecteerd worden, duidelijk te maken dat een ander contract op jou "ligt te wachten", en je van hun kant dus toch wel vrij snel duidelijkheid nodig hebt. Bedrijven hebben hier meestel begrip voor (ik heb ooit in dezelfde situatie gezeten, en het bedrijf in kwestie heeft daarom de selectieprocedure versneld. Uiteindelijk was ik geselecteerd en heb ik mijn contract kunnen tekenen binnen de paar dagen...
Voel je vooral niet "schuldig" omdat je op twee paarden wedt. Je hebt meer dan gelijk. Zolang je geen contract getekend hebt, ben je aan niets gebonden en staat het je vrij te kiezen bij welke werkgever je je contract tekent. Veel succes in ieder geval!