Enorm bedankt voor je nuttige reactie want je bent de enigste.. :saangetekend het gefactureerde bedrag betwisten
in uw brief zet ge dan best ook dat u geen overeenkomst had met de betreffende advocaat na het vernemen van zijn "tarieven" en dat u hem geen enkele opdracht heeft gegeven.
wat u mogelijks wel zal dienen te betalen is de tijd die hij heeft gestoken in dat ene gesprek met u, aangezien een advocaat niet per 5min werkt, hij zou in theorie geen geld mogen vragen voor naar de zitting te gaan, zonder een overeenkomst doet hij dit 'vrijwillig' en op eigen keuze.
Hallo Drone,contant op de bureau betalen is niet zo ongewoon ( ik heb dat ook moeten doen en dit bij een redelijk bekend advocaten bureau ), u dient dan wel een bevestiging te krijgen van deze betaling.
voor de rest zal het afwachten zijn op het antwoord van de advocaat, als de advocaat bij hetzelfde bedrag blijft, zal de volgende stap een "klacht" zijn bij de balie van advocaten
Hallo Drone,contant op de bureau betalen is niet zo ongewoon ( ik heb dat ook moeten doen en dit bij een redelijk bekend advocaten bureau ), u dient dan wel een bevestiging te krijgen van deze betaling.
voor de rest zal het afwachten zijn op het antwoord van de advocaat, als de advocaat bij hetzelfde bedrag blijft, zal de volgende stap een "klacht" zijn bij de balie van advocaten
Ik heb de aangetekende brief nu net opgemaakt en ga het maandag opsturen.
Gelijk je zegt er is natuurlijk kans dat de advocaat gaat blijven bij zijn mening maar dan zal ik verdere stappen moeten ondernemen en naar de balie van advocaten,in mijn geval in Hasselt maar hoe gaat dat juist te werk?
Moet ik dan naar hun gaan of een brief schrijven of moet ik hun telefonisch contacteren?
Mvgr,
Heb al een mail gestuurd naar de balie en de juridisch adviseur en bij de ontvangers heb ik ook de advocatenbureau ZELF en de desbetreffende advocaat toegevoegd zodat ze GOED op de hoogte zijn HOE ik erover denk en wat ik ermee doe.. .http://www.juridischlimburg.be/Probleme ... liehasselt
meer denk ik niet dat ge kunt doen op de moment
Betalen????Ik betaal JUIST NIKS!!!!!!Ik heb hun NIETS GEVRAAGD VOOR TE DOEN!!!!!KAN IK ER OOK NIET AAN DOEN DAT ZE DIE DINGEN GEDAAN HEBBEN!!!!!!!!!!!!!"cash MOETEN betalen " dat geeft mij de indruk dat zij die inkomsten niet aan de fiscus willen aangeven
Mi kunnen ze nooit dwingen om cash te betalen, als je ergens een rekeningnummer op hun briefpapier ziet staan kan je het ook daarop storten en eventueel de fiscus verwittigen dat je gedwongen wordt om "cash te moeten betalen" , misschien dat ze dan de boekhouding van dat kantoor uitpluizen