Pagina 1 van 1

CONFLICT TUSSEN KLANT EN LEVERANCIER ?

Geplaatst: 11 mei 2011 09:15
door Macgyver
Sinds een 3-tal jaren hebben wij problemen met een leverancier. Dit zowel op vlak van correcte crediteringen etc....

Ook retours van goederen zijn er ook problemen. Wat kunnen wij eraan doen om ons recht te laten gelden ?

Wij nemen alle dagen steeds digitale foto's van de retours en dan nog worden sommige zomaar verworpen.

Re: CONFLICT TUSSEN KLANT EN LEVERANCIER ?

Geplaatst: 11 mei 2011 09:46
door bartvdv
Blijkbaar tussen 2 bedrijven of winkel en bedrijf?

Schriftelijk de problemen signaleren; een onderhoud vragen met de bedrijfsleider of regioverantwoordelijke 'dat het zo niet langer kan'; een gerechtsdeurwaarder een en ander laten vaststellen; dreigen een andere leverancier te zoeken... Juridisch kan je incompetentie moeilijk aanklagen. Als de crediteringen niet correct worden verwerkt maar na klacht wel worden rechtgezet, dan kan je weinig meer doen. Worden wel de juiste procedures voor het terugzenden van retours gevolgd, enz.

Re: CONFLICT TUSSEN KLANT EN LEVERANCIER ?

Geplaatst: 11 mei 2011 09:50
door Macgyver
1. Winkels / Monopolie bedrijf.
2. Gerechtsdeurwaarder is onbetaalbaar.
3. Klachten worden soms wel en soms niet rechtgezet.

ER zou een aanklacht gelanceerd zijn over het systeem + de gevolgen voor de DBH'ers.

Re: CONFLICT TUSSEN KLANT EN LEVERANCIER ?

Geplaatst: 11 mei 2011 10:12
door bartvdv
Dat de winkels zich verenigen?

Re: CONFLICT TUSSEN KLANT EN LEVERANCIER ?

Geplaatst: 12 mei 2011 06:49
door Mac gyver
Dat is nu het probleem.

Re: CONFLICT TUSSEN KLANT EN LEVERANCIER ?

Geplaatst: 12 mei 2011 12:52
door Mac gyver
http://www.nsz.be/nl/pers/algemeen/zelf ... tegen-amp/" onclick="window.open(this.href);return false;