Sinds november 2009 problemen met behoorlijk schimmel in slaapkamer van flat, huur 650 euro.Verhuurder verwittigd.Inspecteur van syndicus geweest. Wij moesten ons slaappatroon aanpassen, en meer ventileren en stoken.Raam staat open maar stoken doen we niet in een slaapkamer.Verhuurder vertelde dat syndicus niets wilde doen aan buiten muur en verhuurder deed dat ook niet, was te duur ik moest zelf maar contact opnemen met syndicus, maar daar heb ik geen huurcontract mee!Kasten verplaatst naar buiten muur omdat het tochte als je in bed lag.Na een zwangerschap wilde ik gisteren kleding uit de kast halen. Wat bleek alles zat onder de schimmel.Kast weggehaald en ons dood geschrokken het was nog erger dan voorheen kletsnatte muur vol met schimmel. De nieuwe kast van achteren helemaal nat, bol en beschimmeld.
Aangezien er ook een baby van 5 weken sliep hebben wij vanaf gisterenavond op de bank in de kamer geslapen en ook het baby bedje daar geplaatst. Wij kunnen geen gebruik meer maken van de slaapkamer.Vanmorgen bij de gezondheidsraad geweest waar ik niet veel verder kwam. Men heeft alles genoteerd. Met de verhuurder praten heeft geen zin meer.
Ik wil graag een snelle procedure bij de rechtbank starten zodat we niet nog maanden met deze ellende zitten.
Kan iemand mij adviseren hoe ik dit het beste aan kan pakken.
Bij voorbaat hartelijk dank