vader daagt zoon voor rechter

jarne1999
Topic Starter

vader daagt zoon voor rechter

#1 , 23 dec 2008 20:12

ik zal het kort samenvatten,
10 jaar geleden zet mijn vader een auto bij mij , ik en mijn vrouw werken beiden hard , mijn vader heeft massa's geld en wil hiermee macht uitvoeren, hij is opnieuw getrouwd met iemand van 35 jaar en hij is 72 jaar
nu 2 jaar geleden heeft hij de deurwaarder gestuurd (vriend van hem) zonder enig papier om mij schrik te maken, ik wordt 3 maanden later gedagvaard omdat ik de auto weiger terug te geven zogezegt , nu vier jaar later , hij heeft ondertussen de auto al 2 jaar terug , eist hij 15000 euro omdat hij 10 jaar niet met de auto heeft kunnen rijden omdat ik hem zogezegd niet wou teruggeven ondanks meerdere malen schrijven dat hij hem moest komen halen. Kan dit zo maar allemaal. Hij en zijn vrouw doen er alles aan om mij te kleineren met hun geld zodat ik op handen en voeten zou terug gaan naar hem om te smeken er mee te stoppen, hij wil gewoon macht uitvoeren over iedereen met geld

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 dec 2008 10:35

de tijdslijn klopt niet - dus wat is uw verhaal - die deurwaarder was met met papieren ( niet) volgens u - waar bent u gedagvaard - hoe gaat hij dat bewijzen

dat voertuig is dat nog ingeschreven - heb je daar nplt en chassisnr van -
hij moet wel de bewijzen leveren -

uw brieven waren die aangetekend

Reclame

Terug naar “Archief”