Ik heb een aantal vragen en ik weet dus niet onder welk topic ze vallen.
Ben nog getrouwd, wil zelf ook niet niet scheiden, maar manlief wel.
Hij roept dit al maanden dat hij het zal aanvragen maar doet het steeds niet, dus ik laat het erbij.
Nu heeft ie laatst bij zijn moeder laten vallen, dat ie waarschijnlijk gewoon binnenkort zal vertrekken en dan de scheiding aanvraagt,,maar ja, ik blijf dan in een groot huis waar ik de hypotheek niet van kan betalen en we hebben een zoontje en een hond, hoe en wat zou ik dan moeten regelen?, mocht hij dit inderdaad doen.
De ene dag roept hij dus dat ie wil scheiden en de andere dag is hij aan het kijken wat voor eigen onderneming hij kan gaan starten met ons gezamelijk geld, gister kwam hij met een pand wat hij wil kopen en verkopen, maar we zijn in gemeenschap van goederen getrouwd, dus dat betekend dat ik dan mee zou moeten tekenen toch? anders gaat het niet door, of kan hij het ook alleen tekenen, de koopakte en voor de hypotheek zodat ik totaal niet aansprakelijk ben?
Ik wil mezelf indekken omdat hij zo van ideeen switcht en ik niet weet waar ik aantoe ben zo en we hebben een zoontje waar ik wel alle zekerheid aan willen kunnen geven.
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.
Alvast bedankt.
Miepje