Ik zie niet in wat het probleem is.
Het onderhoudsgeld is bepaald, dus dat moet betaald worden door je ex.
Je krijgt ook kinderbijslag en je bent getrouwd dus je echtgenoot heeft ook een wedde. Er zal dus geen tekort zijn.
200 € voor twee kinderen is inderdaad wel weinig, dat moet 250 € zijn. Maar de rechter beslist.
Aangezien je ex doet wat er beschreven is ben ik er zeker van dat je een, eventuele, rechtzaak zal verliezen.
Maar jongens toch 200 euro te weinig weet je wat ik krijg nadat de moeder van mijn twee kinderen ze bij mij gedumpt heeft en dit allemaal via de rechtbank hé 40 euro per kind dus 80 eurootjes .
En die worden dan sinds december 2007 nog niet eens meer betaalt .
Ik advokaatje genomen en kon al direct een provisie neertellen van 750 euro om dit zaakje nog maar eens voor de rechtbank te trekken .
Maar ja ik ben een vent en die heeft blijkbaar geen recht op onderhoudsgeld voor zijn kinderen zeker!!
Het zijn niet enkel vaders die de kloot uithangen maar zoals in mijn geval ook de moeders hoor!
Madam woont wel in een villa werkt wat als een privehoer (bewijs op internet gevonden) en haar ventje is zelfstandige in de bouw tja dan kan er geen onderhoudsgeld af natuurlijk.
Jongens jongens wat ik allemaal meemaak je moet mijn andere topics (post) ook maar eens lezen je zou jezelf voor minder ophangen.
Ik ben 42 jaar ben ongeneselijk ziek (Ik ga wel niet direct dood hieraan) maar ik word toch wel wat moedeloos hoor de laatste tijd pfffffft.
Ik hou het gewoon allemaal vol voor mijn drie kinderen en mijn liefste vrouw die dertien jaar jonger is als ik.
Belgie zo groot als een erwt maar zuigt de erwt uit tot er enkel nog een velletje overblijft.
O ZIELIG BELGIE