Pagina 1 van 1

Wat is beter?

Geplaatst: 03 dec 2019 16:18
door BatesHaiden
Hallo, mijn vriendin en ik hadden onlangs een vertraging van 4 uur met reizen van Parijs naar Amsterdam. We weten dat we een vergoeding kunnen krijgen. Het punt is dat we dit nog niet eerder hebben gedaan. Iemand raadde ons aan om Airclaim (https://www.airclaim.com/) te gebruiken. Maar we zagen dat we ook de website (https://www.airfrance.com/vlb/ecrm/IR/e ... tAction.do) van de luchtvaartmaatschappij konden gebruiken. Welke is beter? Een bedrijf gebruiken of zelf doen? We willen een betere kans om het geld te krijgen. Als je een bedrijf hebt gebruikt, laat dan je ervaringen en aanbevelingen achter.

Re: Wat is beter?

Geplaatst: 03 dec 2019 16:23
door Kali
U kan best eerst zelf rechtstreeks via de airline proberen... Indien deze u afwimpelen kan u alsnog via een firma (die ik dacht 60% opvraagt van da vergoeding) aanspreken...

Re: Wat is beter?

Geplaatst: 03 dec 2019 16:23
door LeenW
JF is geen consumentenforum.

Het duidelijke voordeel van via een bedrijf te werken is de ervaring die ze brengen. Maar ze gaan dat uiteraard niet gratis doen.