zonnepanelen

xena
Topic Starter

Re: zonnepanelen

#46 , 19 apr 2011 06:13

Het orakel uit Gent zegt nu zelf dat de (haar) subsidieregeling voor zonnepanelen op niks trekt.
men heeft wel een nieuwe bron van inkomsten gecreeerd dat ze de kleine man hiervoor de subsidies laten betalen is toch ni meer dan logisch deze tijd , je kan zich al de vraag stellen hoe ze de koe gaan melken

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#47 , 19 apr 2011 08:57

gelieve ze zelf eens op te zoeken,
maar natuurlijk , je klant zoveel mogelijk zelf laten doen en het dan mee op de rekening zetten
Als je aan een discussie mee doet en je betwijfelt het standpunt van anderen, is het handig om zelf eens wat te lezen over het onderwerp vooraleer je je in de discussie werpt. Zeker als je beweert dat iemand klant is van mij, gelieve dat dan ook te staven.

BTW: het voorstel om een vast bedrag aan te rekenen voor mensen die zonnepanelen hebben en enkel het electriciteitsnet als batterij gebruiken (in de winter consumeren en in de zomer produceren), vind ik niet meer dan logisch.

Vandebos

#48 , 19 apr 2011 11:23

[Tenzij men mij bij de volgende post van het tegendeel kan overtuigen staat op dit draadje een slotje omstreeks 12.00. Oeverloos heen en weer gezwets zonder dat men ook maar de minste opzoeking zelf wil verrichten hoort hier niet thuis.:Vandebos]

Reclame

Terug naar “Archief”