ja de kosten zijn van juli 2012, sinds april 2010 zijn wij al uit elkaar en staat hij ingeschreven op een ander adres en ja ik ben gedagvaard geweest, maar ex beweerde toen dat het niet tot een rechtzaak zou komen omdat hij een afbetalingsplan met het ziekenhuis had afgesproken, niet dus, het ging om een 900 euro, nu met alle kosten is het bijna 2500 euro, voor het hele bedrag hebben ze alleen bij mij beslag gelegd, gewoon een random beslissing van de deurwaarder denk ik, hij staat als eerste genoemd in het vonnis, nu moet ik om het beslag eraf te krijgen 1000 euro aanbetalen en de rest in termijnen, hem laten ze helemaal ongemoed en hij lacht zich gek dat ik voor zijn kosten op kan draaien .. triest , onmachtig en oneerlijk
Niets weerhoudt u om het volledige bedrag van uw feitelijk gescheiden echtgenoot terug te vorderen. Aangezien er geen gemeenschappelijk vermogen noch inkomsten zijn en aangezien die persoon niet behoeftig is, heeft er zich een vermogensverschuiving voorgedaan ten nadele van uw eigen vermogen.