Schade aan banden van wagen.

ganapathi tantra

Re:

#16 , 07 feb 2011 23:52

Moraal van het verhaal: Als je in een put rijdt, kies dan een hele grote zodat je wagen er niet meer uit kan. Dan heb je meteen het schuldbewijs geleverd.
ik wil op vraag voor iedereen s'nachts wel eens ons bulldozerke bovenhalen op voorwaarde dat ik mag delen in de claim.
Wie weet wat beste is een nieuwe of een oude wagen ?

( oeps sorry ik wil zeggen: mag ik aub delen in de claim. Kwas bijna mijn manieren vergeten)

Anderzijds kan ik de TS wel voor een stuk begrijpen. Hij/zij zit met een erg vervelend probleem waar op eerste zicht alleen frustratie uit voorkomt
en geen oplossing. En dan durft een mens wel eens van zich afbijten. Dat is nu éénmaal des mensen. Recht voor z'n raap vind ik nog altijd iets eerlijker
dan allerlei omfloerste beschrijvingen. We houden toch allemaal van een DeWeverke niet ? En misschien hebben we vandaag ook wel allemaal nogal lange tenen of zitten we op het randje van de stoel
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#17 , 08 feb 2011 09:44

Moraal van het verhaal is eigenlijk: de Belg staat zowat de helft van zijn loon af aan de staat, en de staat slaagt er niet in om met zo'n massa geld, een basisvoorziening (een deftige wegen-infrastructuur) aan te bieden aan de burger. Een overvloed aan ambtenaren, overdreven uitgaven voor legermateriaal, enz... is blijkbaar belangrijker dan een goed wegdek. Slecht management van ons land, noem ik dat. Zou ook strafbaar moeten zijn.

Neem het wegennet van Zwitserland als voorbeeld: veel extremer landschap, veel extremere weersomstandigheden, maar een fan-tas-tisch wegenbeleid. Ik heb ooit geweten dat ik er 10 dagen op vakantie was. In het begin van de vakantie spoelde een stuk weg (paar honderd meter) weg door overvloedige regen/kleine aardverschuiving op bergflank, toen ik huiswaarst keerde, was die weg hersteld, asfalt, vangrails en wegmarkeringen incluis. Dat zie ik hier nog niet zo gauw gebeuren (nog een geluk dat hier geen wegen wegspoelen, natuurlijk).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Archief”