Gerechtsdeurwaarder - Rechtsbijstand 2008

roharro
Juridisch actief: Ja

Re: Gerechtsdeurwaarder - Rechtsbijstand 2008

#16 , 04 feb 2011 00:49

16/11/2010: dan is het te laat om nog in beroep te gaan
Het is inderdaad mogelijk dat één en ander verloren is gegaan.
Om meer te weten te komen over het "betekenen" en mogelijke verwikkelinen, zoek eens in dit forum, er staat daarover al info.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Winston
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
joost.heymans
Topic Starter

#17 , 04 feb 2011 01:01

Om meer te weten te komen over het "betekenen" en mogelijke verwikkelinen, zoek eens in dit forum, er staat daarover al info.
Is het dan nog de moeite om te proberen de extra kosten van ongeveer 500 euro te verhalen op de makelaar/euromex?
Aangezien zij volgens mij niet voldoende moeite deden om mijn vriendin te contacteren of de verzekeringen correct op te zeggen?

JohnD

#18 , 04 feb 2011 01:35

Ik twijfel ook niet meteen aan de wettelijkheid van wat de gerechtsdeurwaarder heeft gedaan.
Dat weet ik nog zo niet, deurwaarders zijn gladder als een paling. Trouwens hun praktijken worden in het algemeen en beetje beschouwd als "borderline justice" als je begrijpt wat ik bedoel. Nu als jij spreekt over vredegerecht mag ik daar dan het nummertje "12" bijdenken ? En wat die deurwaarder betreft mag ik daar een nummertje 73 bijdenken als het om z'n adres gaat ? Dat zou al heel wat verklaren in deze vreemde zaak. In elk geval maar daar is het nu te laat voor en kan je dus al niets meer nakijken, kon je die kosten van de slotenmaker protesteren in beroep (normaal zal die wel aangerekend worden door de deurwaarder maar dat mag natuurlijk niet als je toevallig toch thuis bent). Heeft die deurwaarder kosten voor een bewarend beslag gemaakt ? (zo'n slordige € 300). Want dat mag natuurlijk ook niet als hij niets opschrijft (z'n goedkope balpen). De kosten van die getuige die hij bij heeft mag hij ook al vergeten. Zelfs de kosten van die flik daar heeft hij ook geen recht op. Kijk het eens na want misschien is dat de reden dat het prijskaartje zo hoog ligt. Ik heb ooit eens iemand geholpen die een deurwaarder nodig had voor een vaststelling. Wil je geloven dat ik verwonderd was dat het hier een mens van vlees en bloed betrof ? Miserie, miserie man. Maar ja, ge hebt ze nodig he.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#19 , 04 feb 2011 11:37

flik???
lichte aversie of zo

ganapathi tantra

#20 , 04 feb 2011 11:56

flik???
lichte aversie of zo
elaba oppassen he gij daar :0) sinds de tv serie en het onbesmettelijk blazoen van de Gentse politie (ja kweet dat klinkt efkes niet normaal cfr zaak Dewolf) is het een eer om als agent te worden aangesproken als Meneer Flik hoor . Herr Flick is weer een andere zaak. Hoewel ik denk dat beiden voorkomen in het corps

Maar verder vind ik het toch ook wel raar dat zoveel verkeerd is gegaan mbt de post. XXXmeks zal toch wel een aantal keer een aangetekende
brief hebben gestuurd.Niet afgehaald dus automatisch retour. Bij de dagvaarding (+aangetekend schrijven) zal men toch het juiste adres opgezocht hebben. Bij de Betekenis (+ aangetekend schrijven) toch ook enz enz enz. En telkenmale bleef men in het ongewisse. Dan moet men toch heel veel
pech hebben niet ? en zoals ik eerder opmerkte. We leven met een klasse justitie. Het financieel kaartje om uw rechten te laten gelden zal u geen
vruchten opleveren. Misschien een beter gevoel over een mogelijke win kans tegenover XXXXmeks maar dat is ook alles. Uiteindelijk is dit een
triviaal gebeuren. Doorslikken en verder gaan
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

roharro

#21 , 04 feb 2011 14:26

Is het dan nog de moeite om te proberen de extra kosten van ongeveer 500 euro te verhalen op de makelaar/euromex?
Aangezien zij volgens mij niet voldoende moeite deden om mijn vriendin te contacteren of de verzekeringen correct op te zeggen?
Blijkbaar vond de rechter dat ze genoeg moeite hebben gedaan.....
Aangezien beroep nu niet meer mogelijk is zou ik trouwens niet weten hoe er aan te beginnen.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#22 , 04 feb 2011 15:01

Is een VERSTEKVONNIS

Terug naar “Archief”