#1 , 02 sep 2009 16:04
dag mensen,
Ik heb iets meegemaakt waar ik dus niet meer van in slaap geraak, namelijk het volgende:
Op 18 jaar ben ik uit huis gezet (neen geen stout kind, gwn moeilijke thuis situatie)
Aangezien ik nergens heen kon verbleef ik bij een "vriend". Ik vertrouwde die mens ...
Maar nu ik meer en meer over hem te weten ben gekomen en hij mij "gratis" heeft laten werken, is dat vertrouwen fameus geschonden.
Ik had een papier laten slingeren met een onderaan een handtekening op van mij en daar stond bij: gelezen en goedgekeurd, mijn broer ging er iets op afprinten voor de verkoop van een auto, omdat ik geen computer en printer had.
Maaaaaaar, dat papier is verdwenen en dat slingerde op mijn kamer bij die "vriend".
Ik ben er 100 % zeker van dat hij dat papier genomen heeft, en hij kan er dus om het even welke tekst op afprinten.
En dat is dus waar ik mee inzit, want ik geloof niet echt in justitie.
Kan hij mijn erfenis afsnoepen? een bedrijf vol schulden van hem op mijn naam zetten? mijn geld afsnoepen?
kan hij misbruik maken met dat papier?
Ik heb momenteel nog niet zoveel geld en bezittingen, maar ik vermoed dat hij zal wachten tot ik geld gemaakt heb om het mij af te snoepen, kan ik dan in de rechtbank een kans maken?
Ik ben namelijk heel ongerust, kwil zelf geen meisje meer uit vrees die in problemen te brengen, ik wil graag dingen kopen maar ben bang dat het mij afgesnoept zal worden.
Graag zoveel mogelijk antwoorden A.U.B voor een jonge mens die in zijn naieve tijd een grote fout gemaakt heeft.
alvast bedankt iedereen.