opsporing

olifantje
Topic Starter

opsporing

#1 , 08 mei 2009 23:07

Wie weet hoe je iemand in het buitenland(Indonesië)kunt laten opsporen?
of laten aanhouden op het vliegveld???
Ik heb al emails naar div. ambassades gedaan maar die reageren niet,zal wel geld aan te pas moeten komen!!!
Bestaat er een verdrag tussen deze twee landen?
Het is daar waar naar mijn ex naar verdwenen is!!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 09 mei 2009 00:49

Als u effectief bewijzen hebt dat uw ex ginds is en er zijn gronden om een internationaal aanhoudingsbevel te laten uitvaardigen ( eg vonnis ) dan dient u deze informatie aan de politie en/of de lokale onderzoeksrechter te bezorgen. Deze kunnen via euro/interpol de juiste stappen ondernemen.

olifantje
Topic Starter

#3 , 09 mei 2009 10:27

is achterstallige BTW en Belastingontduiking plus de helft maar betalen van onderhoudsgeld een goede grond?
Maar ja op deze vonnissen wacht ik nog en intussen verdwijnen al mijn bezittingen!!

Reclame

delady

#4 , 10 mei 2009 01:12

mijn nicht haar ex is naar spanje verdwenen, had openstaande schulden gemaakt van 25.000 euro tijdens feitelijke scheiding, belastingen kwamen bij haar "proberen", gelukkig na vele advaocatenonkosten moest ze niks betalen maar hij wordt niet uitgeleverd alhoewel daar een of ander verdrag met spanje over bestaat, kreeg te horen dat bedrag niet groot genoeg is daarvoor!

Terug naar “Archief”