contract electriciteit

rikkie
Topic Starter

contract electriciteit

#1 , 25 jan 2009 11:16

Dag iedereen,

Heb verleden jaar een contract afgesloten voor 1 jaar bij NUON, start datum 1 april 2008

Ondertussen ben ik verhuisd naar een andere gemeente,datum 19 juli 2008

Nu op 14 januari krijg ik mijn jaarlijkse afrekening ,verbruik en kosten klopt,maar nu staat er 'Hernieuwing contract 18 juli 2009'.

Bij mijn weten is 1 jarig contract datum hernieuwing 31 maart 2009, ongeacht ik zelfs 3 maal op dat jaarlijks contract verhuis.

Wat moet ik doen,ben van plan om mijn contract daar niet te verlengen,en me te laten aansluiten bij een voordeliger leverancier.

Maar nu met die verschillende opzeg datums,weet ik het niet.

MVG rikkie

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD

#2 , 25 jan 2009 11:36

Dag iedereen,

Heb verleden jaar een contract afgesloten voor 1 jaar bij NUON, start datum 1 april 2008

Ondertussen ben ik verhuisd naar een andere gemeente,datum 19 juli 2008

Nu op 14 januari krijg ik mijn jaarlijkse afrekening ,verbruik en kosten klopt,maar nu staat er 'Hernieuwing contract 18 juli 2009'.

Bij mijn weten is 1 jarig contract datum hernieuwing 31 maart 2009, ongeacht ik zelfs 3 maal op dat jaarlijks contract verhuis.

Wat moet ik doen,ben van plan om mijn contract daar niet te verlengen,en me te laten aansluiten bij een voordeliger leverancier.

Maar nu met die verschillende opzeg datums,weet ik het niet.

MVG rikkie
Eerst even dit. Dat NUON niet zo goedkoop meer is daar kan ik inkomen. Ik kom zelf van bij Electrabel en ondervind weinig verschil. Dergelijke energie leveranciers teren op hun vroegere succes. NUON was vroeger idd. de goedkoopste.

Wat hun fakturatie betreft dat is een groot geklungel waar geen normale mens aan uit geraakt. Schrijf gewoon een AS dat je kontrakt idd. maar tot 31.03.09 loopt. Meld er bij dat je anders een klacht bij TA zal indienen (beetje dreigen doet soms wonderen, zeker als je weet dat die energieleveranciers constant vergeleken worden door TA).

rikkie
Topic Starter

#3 , 25 jan 2009 11:47

@ JohnD ,

Bedankt voor je snelle reactie,zal een AS sturen naar hen.

Ook bedankt en proficiat voor de vele bijdragen,die je hebt geleverd op dit forum .

Zal voor vele mensen hier op deze site een positieve impuls geven.

MVG rikkie

Reclame

Terug naar “Archief”