klachtindiener wie is het ??

subaru
Topic Starter

klachtindiener wie is het ??

#1 , 02 nov 2008 05:03

kan je te weten komen wie er een klacht tegen je heeft ingediend aub?
iemand heeft enkele jaren geleden een klacht ingediend bij financien over zogezegd zwartwerk, een inspecteur is ter controle geweest en heeft niets vastgesteld, er is dan verder ook niets van gekomen.. is het mogelijk om die persoon te ontmantelen ?
moet leuk zijn als je maar dat te doen hebt, zulke briefjes in de bus van financien gaan zetten omdat je iemand niet kan zien :roll: ik zou graag weten wie het is, want heb een vermoeden dat het om dezelfde persoon gaat die ook wat leugens rondvertelde en maar wat aan het zwartmaken ging, alhoewel mijn brood er wel vanafging :? ik zou die dan graag ook eens een broodje van eigen deeg geven :wink:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Creatief

#2 , 02 nov 2008 10:39

Ik vrees ervoor dat je dit nooit te weten komt vermits die openbare diensten gebonden zijn aan de deonthologie.

sniper

#3 , 02 nov 2008 11:16

moet leuk zijn als je maar dat te doen hebt, zulke briefjes in de bus van financien gaan zetten omdat je iemand niet kan zien :roll:
je kan een procedure tegen onbekenden opstarten voor laster
als het op papier in de bus is gestoken, dan kan je er een zaak van maken
financien zullen dan moeten de naam vrijgeven als ze hem kennen
je mag ervan uitgaan dat ze de naam kennen, want op anonieme briefjes wordt normaal niet ingegaan
beter een slechte dag op zee,
dan een goede dag op het werk

Reclame

subaru
Topic Starter

#4 , 02 nov 2008 21:59

moet leuk zijn als je maar dat te doen hebt, zulke briefjes in de bus van financien gaan zetten omdat je iemand niet kan zien :roll:
je mag ervan uitgaan dat ze de naam kennen, want op anonieme briefjes wordt normaal niet ingegaan
hoe moet je zo een procedure opstarten aub? via politie of via een advocaat ofzo, ben nog nooit met gerecht in contact geweest :oops:

subaru
Topic Starter

#5 , 02 nov 2008 22:01

klopt indd. zij weten de naam, ik heb ook de brief gezien die ze ontvangen hebben, ik mocht hem echter niet lezen, kheb juist gezien dat iemand van financien hem in zen handen had (er zit een kopie daarvan in men dossier daarmee..)

subaru
Topic Starter

#6 , 02 nov 2008 22:05

Ik vrees ervoor dat je dit nooit te weten komt vermits die openbare diensten gebonden zijn aan de deonthologie.
Dat zou echt jammer zijn, ik wil die persoon echt een broodje van eigen deeg geven, leven en laten leven zeg ik altijd, maar als ik recht in men schoenen sta ben ik liever met rust gelaten..

Terug naar “Archief”