Mijn zoon is 18 jaar en woont al een hele tijd niet meer bij mij maar bij zijn grootouders (de ouders van zijn vader) maar zijn adres staat nog wel altijd bij mij.
Ik woon alleen met mijn zoontje van 3j en ik werk deeltijds en krijg ook nog een gedeelte stempelgeld bij maar van zodra er een inkomen bij komt dan valt dat weg.
Ik weet dat mijn zoon van 18 staat ingeschreven staat als als werkzoekende (schoolverlater) en dat hij binnenkort stempelgeld zal krijgen als hij nog geen werk heeft.
Ik heb hem al een paar keer gevraagd om zijn adres hier weg te willen laten zetten maar hij doet er geen enkele moeite voor en als ik zeg dat hij zijn adres bij zijn grootouders moet zetten dan antwoord hij dat dat daar niet mag staan omdat zij een sociale woning huren en dat dan hun huur naar boven zal gaan.
Ik ben al naar het stadhuis geweest om te zeggen dat hij niet meer bij mij woont maar ze zeiden dat mijn zoon daar zelf voor langs moest komen en dat hij dan zijn nieuwe verblijfplaats moet doorgeven want dat ze zijn adres anders bij mij niet kunnen weg zetten omdat hij verplicht is om een adres te hebben.
Nu is mijn vraag wat kan ik hier aan doen voor ik hier een hoop problemen mee ga krijgen en een groot deel van mijn inkomen door kwijt zal geraken.