vrienden van mij hebben een advocaat genomen omdat hun stiefzoon had gezegd dat zijn moeder werd geslagen en hij ook en dat zijn stiefvader aan de drugs en anabolica spuiten zit hij heeft bang voor zen stiefvader nu is er een verlopige uitspraak gekomen en de rechter beweert nu dat ze leugenaars zijn en dat zijn ma en stiefvader het perfect gezin is er zijn meerdere personen die weten dat dat niet zo is en alles weten van die slagen en verwondingen en drugsgebruik maar die wouden geen verslag maken ze hadden wel een paar verslagen een 3 tal ongeveer en ook hebben ze de kleine ondervraagt hij is eerlijk geweest zei hij van die slagen en drugs en nu beweert de rechter dat hij heeft gezegd dat hij geen slaag krijgt en niet bang is van zijn stiefvader maar hij blijft erbij dat hij dat wel heeft gezegd ze hebben de rechtzaak verloren maar wij stellen onze vragen erbij er klopt iets niet aan heel die rechtzaak zijn vader en stiefmoeder zijn altijd eerlijk geweest en worden nu bestempeld als leugenaars terwijl zijn moeder alles heeft gelogen ik snap niet dat je er zo mee wegkomt met leugens en dat de rechter hun nog gelijk geeft ook en wat als er omkoperij gebeurt is want das het enige waar wij kunnen opkomen want de rechtzaak is een en al pot nat in april komt de rechtzaak de laatste keer voor en nu eist de moeder dat haar zoon niet alleen meer bij zijn stiefmoeder mag zijn want zei is een leugenaar en een manipulator en dat is helemaal niet zo ze hebben altijd gezegd dat haar stiefzoon de waarheid moest zeggen ik hoop hierop antwoorden te krijgen wat we kunnen doen zodat alles uitkomt van al die leugens en de waarheid boven komt
mvg