Hallo
Ik heb ene dringende vraag.
Wij hebben nog tot eind maart de ziekenkas in de wallonie.
Mijn echtgenoot is sinds 5 december 2011 invalide verklaart voor meer als 66 procent
De ziekenkas betaald steeds netjes uit en omdat mijn echtgenoot de laatste maanden erg veel problemen heeft en geen lange afstandne kan rijden schrijft de huisarts steeds een attest.vult het formulier netjes in die je moet invullen waar de afspraak op staat en en vraagt of er een huisbezoek van de vertrouwensarts mogelijk is zoals op de brief staat vermeld.
Nu hebben ze sinds eind vorige maand het geld ingehouden met de rede geen geldig attest dus geen rede om niet te komen.
De vertrouwensarts heeft de huisarts gebeld en was erg bot tegen haar en vermelde dat hij geen huisbezoek deed.Een dag later heeft de duitstalige vertrouwensarts naar de huisarts gebeld en ook daar tegen heeft de huisarts vertelt dat mijn man niet in staat is te komen en dat hij een geldige rede heeft en vroeg wederom een huisbezoek aan.
Sturen ze ons ene mail dus de ziekenkas met et tegenovergestelde wat de huisarts zei
Mijn echtgenoot kreeg donderdag die afspraak in zijn mailbox voor maandag maar het lukt hem echt niet er te geraken
Mag de ziekenkas zomaar het geld inhouden ondanks geldige attesten en kan ene vertrouwensarts ene huisbezoek afweren ondanks er staat dat ze dat doet en de vertrouwensarts als rede opgeeft dat doe ik niet ene huisbezoek?
Wij zijn ene groot gezin en erg aangewezen op dat klein beetje geld wat mijn echtgenoot voor zijn invaliditeit krijgt dus zit echt met ene probleem
Wie meer wil weten mag gerust vragen
Alvast bedankt