Schadevergoeding inbeslagname

Franciscus
Juridisch actief: Nee

Re: Schadevergoeding inbeslagname

#31 , 20 feb 2014 19:12

Stuur een brief naar de procureur des Konings van uw arrondissement met vermelding van het PV nr.
In die brief legt u uit het wat en hoe volgens u.
En dat uw PC ter beschikking staat.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rowin
Topic Starter

#32 , 26 feb 2014 21:45

Denk dat ik nog veel brieven zal moeten schrijven persoonlijk.

Nu is de tegenpartij ook al informatie op het internet aan het posten dat uit het opsporingsonderzoek komt terwijl dit nog loopt. Bestaat er niet iets als geheim van het onderzoek en is het niet dat partijen (verdachte, slachtoffer) die informatie openbaar maken voor iedereen te zien terwijl het onderzoek nog loopt gesanctioneerd worden?

Want met maar een deel van de informatie publiekelijk te maken wordt ik wel al op voorhand als het ware aan de schandpaal genageld.

LeenW

#33 , 27 feb 2014 09:58

Ik ben niet meer mee, wie heeft wat gezegd?

Reclame

Rowin
Topic Starter

#34 , 27 feb 2014 11:02

Parket heeft informatie meegedeeld aan de andere partij die is bovengekomen in het vooronderzoek.De andere partij is die informatie nu op het internet te posten waar iedereen dit kan zien terwijl het onderzoek nog loopt en ik zelf nog niet eens geconfronteerd was met de feiten (moet er nog langsgaan voor herverhoor).

mava105
Juridisch actief: Nee

#35 , 27 feb 2014 11:25

in een zaak waarbij jezelf verdachte/slachtoffer bent en wordt vrijgesproken/zaak word geseponeerd?
Wat is het nu? Je schrijft dat het onderzoek nog loopt, terwijl je in je openingspost schrijft dat de zaak wzerd geseponeerd.

Rowin
Topic Starter

#36 , 27 feb 2014 12:54

Een deel werd geseponeerd. Het waren 2 klachten tegen mij. 1 door de tegenpartij en 1 door de kennis van de tegenpartij.

Terug naar “Archief”