kan ik bestelling annuleren?

dieterv
Topic Starter

kan ik bestelling annuleren?

#1 , 22 feb 2014 15:22

Beste,

In November 2013 heeft mijn vrouw een badkamermeubel besteld via mail.
Hiervan heeft ze een orderbevestiging teruggemaild gekregen.
Deze heeft ze niet ondertekend ofzo, maar wel geantwoord dat ze ging laten wanneer ze het meubel mochten leveren.

Nu hebben wij onlangs gemaild dat door financiele problemen wij de aankoop van het meubel willen uitstellen.

Nu hebben zij volgende teruggemaild:

Geachte,

We hebben uw bestelling bij de fabriek geplaatst in November 2013 en hebben deze gereed staan voor uitlevering
We zullen de order niet kunnen annuleren, we zullen de bestelde meubelen in November 2013 dus ook aan u doorbelasten bij annuleren , dit is volgens wettige regels in de detailhandel wetten geregeld annuleren kan tot 7 werkdagen na de aankoop datum
We zullen indien de goederen niet worden afgenomen de factuur wel naar u versturen en daarna dit door onze advocaat laten afhandelen

Wij weten nu niet wat we hier het best meedoen...

Alvast bedankt voor een antwoord!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 23 feb 2014 12:46

Er zal niets anders opzitten dan de bestelling te laten doorgaan. Al zeker als het maatwerk is.

Reclame

Terug naar “Archief”