Op 17 september bestel ik een aantal dvd's via een site in nederland. Deze worden via post NL verzonden naar Belgie.
De Belgische tak van dit transportbedrijf bied dit pakket een 1ste maal aan op mijn adres op 30/09 , maar toen was ik niet aanwezig.
Men vraagt mij dus om contact op te nemen met een Belgisch gsm nr voor een 2de aanbieding.
Wanneer ik dit dus doe op 1/10 krijg ik te horen dat men dit pakket momenteel niet terug kan aanbieden wegens algemene staking.
Ik dien dus opnieuw contact op te nemen na de staking met hun. Wat dus ook gebeurd op donderdag 3/10 in de vroege namiddag.
Plots krijg ik te horen dat ondanks de staking het pakket plots al 3 keer aangeboden zou geweest zijn. Hiervan geen enkel bewijs in de brievenbus.
Pakket werd dan ook retour gezonden naar Nederland en ik diende maar met hun contact op te nemen.
Dit vond ik op zich al een verdachte zaak. Temeer omdat de persoon aan de gsm mij ook geen antwoord wou geven naar welk belgisch depot dit pakket dan terug gebracht werd.
De Nederlandse verzender heeft mij vandaag nog een email gestuurd dat dit pakket ook niet retour gekomen is naar hun. De bestelde dvd's zijn inmiddels ook gedeeltelijk niet meer leverbaar.
Mijn vraag is nu : Tegen wie kan ik hiervoor klacht neerleggen?
mvg