bezoekrecht kleinkind

rozenbotteltje
Topic Starter

Re: bezoekrecht kleinkind

#16 , 30 mei 2013 16:32

hoe kan ik mijn kleinkind dan zien ? nooit ? is er geen hoop ??
en ik wil hem niet belasten ik wil dat hij gelukkig is maar ik zie dat hij ( hij woont hiernaast ) steeds binnen stapt met het hoofd gebogen en hij ziet er niet gelukkig uit
stap ik nu beter naar een advocaat of niet ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#17 , 30 mei 2013 22:08

Jawel, stap zeker naar een advocaat als uw dochter niet redelijk wil zijn, maar probeer momenteel niets te forceren. Zorg voor een duidelijk kader waarin u kan omgaan met uw kleinkind, hetzij door onderlinge afspraken, hetzij door een vonnis van de rechtbank. Maar verplicht het kind niet te kiezen tussen zijn loyaliteit voor zijn ouders, en zijn liefde voor u, door te pas en te onpas te verschijnen en voor innerlijke conflicten te zorgen, dit verliest u gegarandeerd. Zodra er een duidelijk kader is waarbij het voor het kind duidelijk is dat hij u dan wel mag zien, zal hij ook veel makkelijker met u kunnen omgaan.

rozenbotteltje
Topic Starter

#18 , 30 mei 2013 23:48

hartelijk dank voor Uw hulp , uiteraard ga ik mijn kleinzoon niet belasten en te pas en onpas ergens verschijnen , dat is nooit de bedoeling geweest
maandag heb ik een afspraak bij een advocaat .
Nu of nooit zal ik eerder aan mij denken dan aan mijn kleinzoon die alles maar dan ook alles voor mij betekend
dat weet mijn dochter perfect hoor . ze weet waar ze mij het hardst mee treft enkel is onze jongen daar helaas ook de dupe van

Reclame

Terug naar “Archief”