Moet ik mijn Gsm nummer aan mijn werkgever geven?

lanza
Topic Starter

Re: Moet ik mijn Gsm nummer aan mijn werkgever geven?

#16 , 10 jun 2011 15:45

aha daar heb je mava105 diegene die denkt gratis in mijn zwembad te mogen zwemmen omdat ze denkt dat de grond gemeenschappelijk is doch privatief,beste mava , naar mensen zoals u luister ik liever niet, doei, a ja jij bent zo'n type dat een collega gaat aangeven als ie iets misdaan heeft om er zelf beter van te worden :)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lanza
Topic Starter

#17 , 10 jun 2011 15:46

Den lowie, je hebt gelijk als het van 2 kanten komt.

xena

#18 , 10 jun 2011 15:49

Wie zal er het eerste in de rij staan als er C3 of 4 uitgedeeld worden door de werkgever denk je? :mrgreen: Iemand die met de werkgever meewerkt of tegenwerkt?
nu moet je toch even goed lezen wat je schrijft
je zal gestraft worden als je gebruik maakt van je rechten , ni meer en ni minder staat er

ni vergeten dat wij als werknemer alles te danken hebben aan zo'n gasten die het lef hadden om voor hun rechten op te komen .

Reclame

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#19 , 10 jun 2011 15:57

aha daar heb je mava105 diegene die denkt gratis in mijn zwembad te mogen zwemmen omdat ze denkt dat de grond gemeenschappelijk is doch privatief,beste mava , naar mensen zoals u luister ik liever niet.
Lanza, als de antwoorden die je hier krijgt enkel naar je zin zijn als ze overeenkomen met wat jij denkt, dan heeft het niet veel nut hier nog vragen te stellen.

Mava105 is een respectabel forum member, jij hebt hier enkel twee vragen gesteld (+ van je oren gemaakt omdat de antwoorden je niet aanstaan). Graag wat respect voor de andere forumleden, dus!
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

lanza
Topic Starter

#20 , 10 jun 2011 16:05

Tom VDJ wie lacht er eerst wie uit? Gerespecteerd omdat ze al tientallen belachelijke antwoorden gestuurd heeft, als je dat respect noemt mag je haar hebben trouwens ik dacht dat het hier een forum was voor juridisch advies, mensen (ik bedoel ze niet allemaal) die echt kunnen antwoorden op mijn vragen zonder die belachelijke nonsens en verwijten erbij, heb mij blijkbaar vergist, trouwens ze is nog te laf ook om zelf te antwoorden, succes ermee, trouwens tom, uitroeptekens nadat je je zeg gedaan hebt is niet beleeft en getuigt van weinig respect naar andere forumleden.

mava105

#21 , 10 jun 2011 16:20

dubbel
Laatst gewijzigd door mava105 op 10 jun 2011 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.

mava105

#22 , 10 jun 2011 16:23

[je zal gestraft worden als je gebruik maakt van je rechten , ni meer en ni minder staat er

.
Waar heb ik dat gezegd???
Ik zegde enkel dat een werkgever, de dag dat hij zal moeten kiezen welke werknemers hij de laan uitstuurd, hij eerst die zal sturen die niet altijd zo volgzaam waren en soms dwars lagen.
Of die nu voor zijn rechten opkwam of niet, zal hem dan worst wezen.

Gebruiker21

#23 , 10 jun 2011 16:37

Tom VDJ wie lacht er eerst wie uit? Gerespecteerd omdat ze al tientallen belachelijke antwoorden gestuurd heeft, als je dat respect noemt mag je haar hebben trouwens ik dacht dat het hier een forum was voor juridisch advies, mensen (ik bedoel ze niet allemaal) die echt kunnen antwoorden op mijn vragen zonder die belachelijke nonsens en verwijten erbij, heb mij blijkbaar vergist, trouwens ze is nog te laf ook om zelf te antwoorden, succes ermee, trouwens tom, uitroeptekens nadat je je zeg gedaan hebt is niet beleeft en getuigt van weinig respect naar andere forumleden.
Als je 100% juridisch advies wil: raadpleeg een advocaat. Als je graag je mening verkondigt en gelijk wil krijgen / ruzie maken met diegenen die je geen gelijk geven: zoek een ander forum op.

Verder maak ik er geen woorden meer aan vuil. Succes met je zwembad en GSM!!! (Oeps, uitroeptekens... Sorry!!! Oeps... weeral... ;) )
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

xena

#24 , 10 jun 2011 16:48

[je zal gestraft worden als je gebruik maakt van je rechten , ni meer en ni minder staat er

.
Waar heb ik dat gezegd???
Ik zegde enkel dat een werkgever, de dag dat hij zal moeten kiezen welke werknemers hij de laan uitstuurd, hij eerst die zal sturen die niet altijd zo volgzaam waren en soms dwars lagen.
komt ook op hetzelde neer
moet wel toegeven dat je gelijk hebt maar is het ni erg dat men dit algemeen aanvaard

verder ga ik mij bij Gebruiker21 aansluiten , als je voor uw rechten opkomt moet je kritiek kunnen aanvaarden . een discussie moet intressant zijn en geen veldslag

lanza
Topic Starter

#25 , 10 jun 2011 17:39

Mod: Verwijderd door JPV. het is niet nodig om te schelden op mensen, daarmee krijg je géén beter juridisch advies

JPV
Juridisch actief: Ja

#26 , 10 jun 2011 17:57

Dat is wat ik ook gezegd heb tegen mijn werkgever, dat ik geen gsm en telefoon heb en weet je wat ze daarop antwoordden, dan moet je maar een gsm kopen, als jullie dit normaal vinden dan draaien onze voorvaderen die voor onze rechten gevochten hebben zich nog eens om in hun graf.
niemand zegt hier dat je een GSM moet kopen. Je hebt echter een GSM, dus gaat je punt niet op.
Naar de post gaan kijken, waarom moet ik naar de post gaan kijken, een controledokter belt nog altijd eerst aan de bel voordat hij een briefje in de bus steekt. en jojan inderdaad ze bellen mij op en daar moet ik ook geen vergoeding voor maar als mijn werkgever mij zo graag wil kunnen contacteren dat moeten ze me maar een gsm met abbonement geven en niet mijn prive gebruiken.
zoals gezegd kan het zijn dat je naar buiten bent gegaan (ziekte verhindert niet dat je boodschappen moet doen) en daardoor dus de bel niet gehoord hebt.
Zeg man, als ik ziek ben is het toch logisch dat ik zelf bel, wat is daar nu kleingeestig aan maar als ze me gaan checken door een externe firma om te vragen wat ik mankeer en/of dat ik misschien niet kan proberen te komen werken vinden jullie dat precies normaal.
het is normaal dat die externe firma een arbeidsgeneesheer kan sturen, ja. En daarvoor is contact met jou al gemakkelijk. Werkgever mag me tijdens m'n ziekte gerust bellen om te vragen hoe het zit, ik heb evengoed het recht om niet te antwoorden.
dat ik mogelijk ook niet verzekerd was op die rit van en naar het werk (persooneelsdienst van het bedrijf wist ook niet goed hoe dit zat, moest ik nu een ongeval gehad hebben, bijvoorbeeld).
Dan was je verzekerd :).

lanza
Topic Starter

#27 , 10 jun 2011 18:57

bye bye

Terug naar “Archief”