inloggen

Swatje
Topic Starter

inloggen

#1 , 15 feb 2011 08:54

Beste mensen, goede morgen
Ik ben altijd zo tevreden hier op deze "GOEDE" site te kunnen snuffelen en leren, dank u dat ik dat ook mag doen.
Ik liet me dan steeds ingelogd staan zodoende kon ik er op elk moment snel op (ben heel veel thuis).
De laatste dagen moet ik me telkens terug inloggen ? is er ergens een probleem of moet ik dat als normaal aanzien. Dit is helemaal geen vingerwijzing hoor, enkel een vraag hoe dat komt.
Verder veel succes met deze interessante site.
groeten

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 feb 2011 09:15

Heb dat probleem de laatste 2 dagen ook gehad. Drie maal opnieuw moeten inloggen.

EvilFreD

#3 , 15 feb 2011 09:25

Ik wil geen papegaaigedrag tentoonspreiden, doch echter aangeven dat het een structureel probleem betreft door te zeggen dat ik ook steed opnieuw moet inloggen waar ik voorheen continu ingelogd kon blijven.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

Reclame

webmaster
Beheerder

#4 , 15 feb 2011 10:09

Ik heb het probleem voorgelegd aan onze technische medewerker. Zodra er een oplossing is of een oorzaak gevonden wordt laat ik dat hier weten.

bartvdv

#5 , 15 feb 2011 10:31

Maar dan blijkbaar toch niet zo structureel vermits ik dat probleem niet heb.

sylvia52

#6 , 18 feb 2011 14:49

ik ook niet !

ganapathi tantra

#7 , 18 feb 2011 18:34

ik wel en dat wil dus zeggen dat die 2 hierboven moeten zwijgen, wij zijn in de meerderheid ;0) (graptsjen hé)
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Terug naar “Archief”