Vermassen, de man van de assisenzaken? Ga je die dokters en verpleegkundigen vermoorden?Hallo
Ik ben opzoek naar een zeer goede advocaat voor mijn oogschade na een netvliesoperatie waardoor ik blind ben geworden.
En op welke website kan ik zien hoeveel deze advocaat gescoord heeft in zijn rechtszaken?
Welke advocaten raden jullie aan?, in mijn gedachte zit jef vermassen
Ik ga 20 tot 30% uitkeren indien ik 100 duizend krijgVermassen, de man van de assisenzaken? Ga je die dokters en verpleegkundigen vermoorden?Hallo
Ik ben opzoek naar een zeer goede advocaat voor mijn oogschade na een netvliesoperatie waardoor ik blind ben geworden.
En op welke website kan ik zien hoeveel deze advocaat gescoord heeft in zijn rechtszaken?
Welke advocaten raden jullie aan?, in mijn gedachte zit jef vermassen
Een scorebord? Je verwart met voetbaluitslagen ....
Natuurlijk kan ik dat, + het ziekenhuis zal mijn advocaatkosten betalen dat zeiden ze zelf en staat in het documentVraag is of u zulke advocaat wel kan betalen....
Uurloon zal wel iets hoger liggen dan €100
Je bent wel een ambitieuze rakker. Toekomstgericht en verzamelaarstype.Ik ben nu 30% invalide, ik probeer 66% te worden en een gehandicapte parkeerkaart te krijgen
Ik had ook gewoon mijn oog terug gewild, ik wil dat nu nog steeds, geloof me ik heb echt geen zin om juridische stappen te ondernemen maar nu moet ik dat doen...Je bent wel een ambitieuze rakker. Toekomstgericht en verzamelaarstype.Ik ben nu 30% invalide, ik probeer 66% te worden en een gehandicapte parkeerkaart te krijgen
Visueel te gehandicapt om te werken maar kunnen autorijden met één lui oog. Dat doen er u niet veel voor....
Tenzij je die kaart als versiering boven je bed gaat hangen.
Na de dokters en de verpleegsters is het nu weer de maatschappij die het gedaan heeft????Ik had ook gewoon mijn oog terug gewild, ik wil dat nu nog steeds, geloof me ik heb echt geen zin om juridische stappen te ondernemen maar nu moet ik dat doen...Je bent wel een ambitieuze rakker. Toekomstgericht en verzamelaarstype.Ik ben nu 30% invalide, ik probeer 66% te worden en een gehandicapte parkeerkaart te krijgen
Visueel te gehandicapt om te werken maar kunnen autorijden met één lui oog. Dat doen er u niet veel voor....
Tenzij je die kaart als versiering boven je bed gaat hangen.
Ze hadden mij niet blind moeten maken, nu zal de maatschappij er ook een klein beetje voor boeten
Ze bekennen niet dat het de chirurg was die een GROTE FOUT heeft gemaakt omdat ze weten dat een chirurg niet heel snel opgeleid wordt zoals een boekhouder(ook niet snel maar toch een beetje sneller). Ik vind dat ik voor de rest van mijn leven mag uitrustenWat heeft de maatschappij te maken met eventuele fouten van individuele personen?
Ja lach maar ik zal op jou kosten uitrusten, het is niet meer zo lang wachten vriendIk vind dat ik voor de rest van mijn leven mag uitrusten
Alsof we dat nog niet wisten .