Beste forum,
ik heb een geschil met Parkeerbedrijf over een parkeerboete. Ik parkeerde in Temse, stuurde een SMS volgens de info op de paal, het nummer was correct en ook mijn nummerplaat was correct. Ik ontving echter geen antwoord van de SMSdienst. Na een uurtje ga ik toch maar eens kijken op die parkeerpaal of er iets over een defect te zien was, maar dat was niet het geval. Er zat echter wel al een boete achter m'n voorruit.
Ik neem contact op met het emailadres dat op de bon stond om de situatie te schetsen, maar krijg daar enkel een standaard antwoord op terug. Er wordt in die mail gesproken over de voorwaarden en dat daar duidelijk in vermeld staat dat ik een antwoord SMS moet krijgen.
Ik ga op zoek naar een verwijzing naar die voorwaarden, constateer dat ik ze nergens kan vinden op de parkeerpaal. (Niet de voorwaarden en ook geen verwijzing naar waar ik die voorwaarden kan vinden). Ik neem foto's van de parkeerpaal en maak een antwoord-mail op waarin ik stel dat ik wel degelijk proberen betalen heb, dat de fout niet aan mij lag en dat ik niet kon weten dat er iets fout was.
Het enige antwoord daarop is een vrij korte mail waarin ze herhalen dat ze de retributiebon niet kunnen annuleren en dat die mail ook hun laatste schrijven zal zijn rond dit onderwerp.
Welke volgende stappen kan ik nog ondernemen? Aan welke stappen van de kant van Parkeerbedrijf kan ik me verwachten?
Vriendelijke groeten en alvast bedankt voor een antwoord,