#1 , 24 apr 2018 10:50
ik weet niet waar ik mijn vraag moet plaatsen,kan dus zijn dat het hier niet in deze topic is
ik heb onlangs een factuur gekregen van een ziekenhuis waar ik geopereerd ben (en geen tussenkomst hospitalisatie),daar stond op : herinnering.het bedrag dat ik moest betalen was 11,13 euro,en omdat ze blijkbaar al eens een factuur hiervan hadden opgestuurd,moest ik 50 euro schadevergoeding betalen???? maar ik heb die eerste factuur NIET gekregen...ik woon hier nogal afgelegen,gps geeft zelf mijn huisnummer niet aan,post gaat hier vaak verloren..heb hiervoor gebeld naar de dienst waar ik moest betalen,en dat ik die eerste overschrijving niet heb gekregen,en dat ik geen 50 euro ga betalen op iets wat ik niet gekregen heb..maar ze blijven mij zeggen dat ik ze wel moet betalen..kan ik hier iets aandoen?ik vind het erg schandalig dat ik zoveel schadevergoeding moet betalen op zo een klein bedrag en ik heb die eerste factuur gewoon niet gekregen.ik betaal altijd mijn rekeningen direct als ik die krijg.