Heeft iemand weet als ik een vergoeding of subsidie krijg als ik stop met autorijden.
merci allesinds
Is dat deel van je antwoord nu echt (steeds) nodig Tom? Het geeft geen enkele toegevoegde waarde aan het antwoord op de vraag van de TS die al beantwoord was. Waarom wil je steeds je persoonlijke mening erbij ventileren? Die doet er helemaal niet toe.
Maar zoals hierboven gezegd: je spaart massa's geld uit als je geen privé-wagen meer moet bekostigen. Aan de andere kant offer je wel een stukje vrijheid op. Ik kan mijn wagen niet missen. Als ik alles wat ik nu met de wagen doe, met het openbaar vervoer moet doen, verlies ik dagelijks een paar uur, en zou ik op bepaalde locaties gewoon niet geraken (of ik zou al een plooifiets moeten meenemen op trein, tram, bus en nog een half uur fietsen na de busrit).
Dit is een forum, artemis. Mijn mening / bedenkingen hier, zijn on topic. Een forum dient om van gedachten te wisselen. Als de info eenrichtingsverkeer moet zijn, is een forum niet het geschikte medium. Stel dat de TS zijn wagen wil weg doen, maar nog niet echt nagedacht had over de praktische consequenties, dan zijn dit soort bedenkingen / meningen weldegelijk nuttig. (Maar daar hoef jij niet mee akkoord te gaan. Als je meent dat dit niet zo is, is dit uw goed recht. Moet je dit dan ook "ventileren" in het topic zelf? Daar heb ik mijn bedenkingen over.)Is dat deel van je antwoord nu echt (steeds) nodig Tom? Het geeft geen enkele toegevoegde waarde aan het antwoord op de vraag van de TS die al beantwoord was. Waarom wil je steeds je persoonlijke mening erbij ventileren?
Je begrijpt toch dat uw mening over mijn mening er hier ook weinig toe doet? En met dat verschil dat uw mening over mijn mening niet on topic is, hier (terwijl mijn mening wel on topic was).Die doet er helemaal niet toe.
Neen, ik beschik niet over een bedrijfswagen. Ik heb de indruk dat het u vooral stoort dat ik een kritische noot plaats bij de bruikbaarheid van ons openbaar vervoer? Is het dat dat u stoort? Zeg dit dan gewoon, zou ik zeggen... Beter om te zeggen: "Ik ga niet akkoord met uw mening" dan zeggen "Waarom geef jij hier uw mening?"En zoals je zelf al aangaf gaat het hier niet om een bedrijfswagen waarover jij mogelijk wel beschikt.