Positief zijnde ik goed was en niet gedronken heb. Ik kwam van mijn werk ( alleen iets later ) Dus niet verzekerd door m'n werk."Toen ik in het spoed was kwamen 2 agenten een ademtest afnemen.
Die was positief omdat ik niet gedronken heb."
Waarschijnlijk een gevolg van de val.....
Ik werk van 23u tot 7u , ik was op m'n werk gebleven om een koffie te drinken en dan naar de tandarts te gaan om 11u.Dan is de test dus negatief.
Waarom zou de arbeidsverzekering niet gelden omdat je later bent vertrokken van je werk?
Uw medische kosten zullen vergoed worden door de verzekering van de autobestuurder.
De arbeidsongevallenpolis van de werkgever zal mogelijks niet tussenkomen inderdaad, maar het kan wel.
Best dit toch aangeven bij je werkgever, je weet nooit, de ene verzekeraar is wat soepeler om een arbeidswegongeval te erkennen dan een andere als je een afwijking doet ten opzichte van je normale traject.
Uw brommer zult u zelf moeten betalen, tenzij u verzekerd bent tegen eigen risico (vaak verpakt in een omnium-verzekering).
Volgens wat ik hier lees, was u immers in fout (geen voorrang verleend, en de voorrangsregels vervallen niet meer bij stoppen van de tegenpartij tegenwoordig).
U loopt een tiental jaar achter, stoppen doet je geen voorrang verliezen.Uw medische kosten zullen vergoed worden door de verzekering van de autobestuurder.
De arbeidsongevallenpolis van de werkgever zal mogelijks niet tussenkomen inderdaad, maar het kan wel.
Best dit toch aangeven bij je werkgever, je weet nooit, de ene verzekeraar is wat soepeler om een arbeidswegongeval te erkennen dan een andere als je een afwijking doet ten opzichte van je normale traject.
Uw brommer zult u zelf moeten betalen, tenzij u verzekerd bent tegen eigen risico (vaak verpakt in een omnium-verzekering).
Volgens wat ik hier lees, was u immers in fout (geen voorrang verleend, en de voorrangsregels vervallen niet meer bij stoppen van de tegenpartij tegenwoordig).
U beweerd dus als een auto tot volledige stilstand komt en aangeeft dat de fietser door mag niemand van oversteken ?
Volgens wat ik heb gelezen heb ik het volle recht over te steken als voorrang verleend word.
Inderdaad. Als die auto dat teken doet, en uiteindelijk beslist om toch door te rijden, kan deze in zijn gelijk gesteld worden.Uw medische kosten zullen vergoed worden door de verzekering van de autobestuurder.
U beweerd dus als een auto tot volledige stilstand komt en aangeeft dat de fietser door mag niemand van oversteken ?
Volgens wat ik heb gelezen heb ik het volle recht over te steken als voorrang verleend word.
Vraagsteller rijdt met een motorvoertuig, en is dus géén zwakke weggebruiker waarvan de lichamelijke letsels vergoed worden door de verzekering van een betrokken motorvoertuig ...Uw medische kosten zullen vergoed worden door de verzekering van de autobestuurder.
Inderdaad, aangeven, met uitleg erb ij.De arbeidsongevallenpolis van de werkgever zal mogelijks niet tussenkomen inderdaad, maar het kan wel.
Best dit toch aangeven bij je werkgever,
Dat zal afhangen van de uitspraak tussen de verzekeringen, of voor de rechtbank ...Uw brommer zult u zelf moeten betalen, tenzij u verzekerd bent tegen eigen risico (vaak verpakt in een omnium-verzekering).
Dat is bij voorrang van rechtsVolgens wat ik hier lees, was u immers in fout (geen voorrang verleend, en de voorrangsregels vervallen niet meer bij stoppen van de tegenpartij tegenwoordig).