hallo,
Mijn echgenoot is nu bijna 2 jaar geleden overreden geweest als voetganger.
Wij hebben destijds gevraagd aan onze verzekeringsmakelaar of wij gebruiken konden maken van onze rechtbijstandsverzekering vanonze verzekerde auto... ik kreeg toen een grote neee te horen.
Nu had ik gisteren een gesprek met een collega die in bijna hetzelfde situatie zit , maar zij kon wel gebruik maken van haar rechtbijstandsverzekering.
Ik heb dan vandaag gebeld naar onze makelaar en wat blijkt, jaaaaaaaaaaa we kunnen toch wel gebruik maken van onze rechtbijstandsverzekering!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Niet te geloven, overal zijn er leugenaars..en mensen die hen job niet goed doen.
Nu ben ik bang dat onze makelaar nu gaat afkomen met ... te laat.. je hebt ons niets opgestuurd.... het ongeluk dateert van 2 jaar..
Kan dat?? zij hebben me destijds verkeerde info gegeven!!!!!!!! en in mijn dossier bij hen staat degelijk wel dat ik hen gecontacteerd had juist na het ongeluk ...
Ik kan niet geloven dat mocht ik dat eeeeeeerder geweten het een hele andere wending gehad hebben en mocht ik vandaag niet naar hen gebeld hebben.. dan moest ik alles uit mijn eigen zak betalen ( wat ik tot nu toe
heb gedaan)..
Ik ben booooooooooos op hen , je kan het je niet voorstellen!!
Ze moeten nu niet afkomen met.. te laat want ze gaan iets meemaken.
Mijn makelaar als de tegenpartij zijn dezelfde verzekeringsmaatschappij!! pech voor mij..
Kan er iemand me raad geven ....
Dank je