miserie

gizmo666
Topic Starter

miserie

#1 , 08 okt 2012 13:16

op 01 03 2011 ben ik aangereden door een personenwagen op de autosnelweg de gevolgen hiervan zijn

-veranderen van werk naar lichter werk waardoor ik de zaterdag ook moet werken om hetzelfde loon te hebben
- ik was bezig met het opstarten van een eigen zaak in bijberoep waarvoor ik al een pand huurde en verzekering + al de nodige contacten en contracten met enkele marktleiders in belgie
-ondertussen heel mijn spaarboek leeg aan kosten voor de zaak waardoor we nu al 1.8 jaar verderzijn
- en dan nog al die miserie thuis en mijn eigen opvreten en niet kunnen slapen
kan er iemand mij helpen ik ben ten einde raad

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Xastheron

#2 , 08 okt 2012 14:50

Om ervoor te zorgen dat de mensen u kunnen helpen kan u misschien formuleren wat uw vraag is en wat de omstandigheden van het ongeval waren? Of vraagt u wat u moet doen ivm uw zaak en dergelijke?

pieterverherstraeten
Contacteer: Website

#3 , 10 okt 2012 11:25

beste,

ik ga er van uit dat er reeds een deskundige werd aangesteld om de lichamelijke schade en andere schade te begroten. Je kan reeds provisies vragen aan de verzekeringsmaatschappij van de veroorzaker van het ongeval. Op die manier kan je reeds geedeltelijk bepaalde verliesposten opvangen en dit in afwachting van de definitieve besluiten van de deskundige.

mvg,

Pieter Verherstraeten

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”