verkeersongeval 2008

onetreehill
Topic Starter

verkeersongeval 2008

#1 , 10 mar 2011 19:28

bericht verwijderd, vroeg om raad, geen kritiek.
Laatst gewijzigd door onetreehill op 10 mar 2011 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro

#2 , 10 mar 2011 19:32

In verzekeringspolis staat vermeld binnen hoeveel tijd een ongeval moet worden aangegeven.
Men beschikt zeker niet over enkele jaren om aangifte te doen.
Laatst gewijzigd door roharro op 10 mar 2011 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

onetreehill
Topic Starter

#3 , 10 mar 2011 19:58

...
Laatst gewijzigd door onetreehill op 10 mar 2011 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

roharro

#4 , 10 mar 2011 20:06

Je wist toch dat er een aanrijding was en wanneer? Het is binnen de x dagen (zie in uw polis) na ONGEVAL dat ge uw verzekering moet inlichten. Je moet (mag) niet wachten tot tegenpartij een bestek maakt.
Waar haal je het toch vandaan dat je zou mogen wachten tot de tegenpartij mogelijks een rechtszaak inleidt?
En door niet te reageren op de uitnodiging van de politie hebt u een ernstige fout gemaakt.

onetreehill
Topic Starter

#5 , 10 mar 2011 20:23

leuk forum

mava105
Juridisch actief: Nee

#6 , 10 mar 2011 20:35

Ja ik weet het dat dat een ernstige fout is dat ik niet naar de politie ben geweest dat was heel stom! Als ik dit allemaal had geweten had ik gewoon direct papieren ingevuld en voila maarja...
Waarom zou jij naar de politie gegaan zijn? Voor blikschade moet je niet naar de politie maar wel een ongevallenformulier invullen.
Het wordt tijd dat jij eens leert wat je moet doen in geval van een ongeval, alhoewel je dat nu wel zal weten (hoop ik)

onetreehill
Topic Starter

#7 , 10 mar 2011 20:41

De politie was ook pas een jaar na het ongeval hé.. maar bon je krijgt hier meer kritiek dan raad dus theeft geen zin hier.
Ja en zij zal ook we leren in 't vervolg haar auto JUIST te parkeren en niet daar waar ze niet mag staan omdat ze de weg verspert en de auto's zo moeilijker kunnen doorrijden.

enfin bedankt voor niets

Franciscus

#8 , 12 mar 2011 23:20

Als je de oorspronkelijke tekst weghaalt kan men geen advies meer geven hoor

EvilFreD

#9 , 12 mar 2011 23:27

Sja, als je zo verwelkomt wordt.
Ik weet dat u denkt, dat u zou willen begrijpen wat u denkt dat ik gezegd heb. Maar ik ben er niet zeker van of u begrijpt, dat dat wat u gehoord heeft, niet dat is, wat ik bedoel. (Richard Nixon)

roharro

#10 , 13 mar 2011 00:04

Sommige mensen kunnen nu eenmaal niet rechtlijnig denken en houden hun wensen voor waarheid.

mava105

#11 , 13 mar 2011 11:38

Poster had het hier over een zeer lichte aanrijding, waarbij hij achteraan tegen een andere vertragende auto reed. Telefoonnummers werden uitgewisseld en de aangeredene zegde later het schadebedrag te zullen doorbellen. Dit heeft echter lange tijd aangesleept. Er werd dus, onmiddellijk na de aanrijding, geen aanrijdingsformulier ingevuld, noch werd de polite erbijgehaald.

Terug naar “Verkeersongevallen”