eigen schade kosten voorschieten bij omnium?

Gerard T
Topic Starter

eigen schade kosten voorschieten bij omnium?

#1 , 18 feb 2011 20:04

verdwenen
Laatst gewijzigd door Gerard T op 20 mar 2011 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 18 feb 2011 22:23

Als u een omnium hebt moet de verzekeringsmaatschappij een procedure over de aansprakelijkheid niet afwachten. Zij moet u uitbetalen wat volgens de omnium moet uitbetaald worden.

Tope

#3 , 19 feb 2011 00:58

Mijn verzekeringsmaatschappij betaalt bij een omnium de volledige factuur van een schadegeval en dit zonder franchise, op voorwaarde dat je de wagen laat herstellen bij een door hen erkende garage.
Ik heb bij een 'omnium' schadegeval nog nooit één eurocent zelf moeten betalen.
Elders zal ik voorzeker goedkoper gesteld geraken, maar ik vind het gewoon geweldig dat zij alles regelen en dit zonder enige discussie.
Heb in het verleden al een paar keer een offerte laten opmaken door een andere verzekeraar, maar vond het verschil in premie niet van die aard dat ik wilde veranderen.

Reclame

Purple

#4 , 21 feb 2011 13:45

Ik heb dit ook gehad met mijn (ex)verzekering.

Pioneer navigatie/entertainment systeem gestolen uit wagen van 2weken!!! oud. :shock:

Bij ophalen van de herstelde wagen + nieuwe navigatie moest ik de kosten van de navi en de werkuren hieraan betalen aan de dealer.
De kosten van nieuw raam en dashboard werden wel direct door omnium geregeld.

2 maanden later heb ik via verzekering de kosten teruggehad.

Wel met een verouderingskost :!: (hij was immers 2 weken oud :shock: ), een dikke 200euro moeten laten vallen.

Na nog een voorval waar ik 100% in mijn recht was en 2,5 maand moeten wachten tot ze overgingen tot herstelling, hebk deze verzekering vaarwel gezegd :wink:

mosselscampie

#5 , 21 feb 2011 17:05

Gerard T
Welke waarborgen hebt u onderschreven en bij welke maatschappij + type contract bent u verzekerd?
Dewelke is uw vrijstelling?

Gerard T
Topic Starter

#6 , 21 feb 2011 21:17

verdwenen
Laatst gewijzigd door Gerard T op 20 mar 2011 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

cdelahaye

#7 , 25 feb 2011 20:32

Wat een blunder!!!

Professionele makelaar?

Gerard T
Topic Starter

#8 , 25 feb 2011 21:14

verdwenen

Terug naar “Verkeersongevallen”