Beste forumleden.
op 24/04 is een wagen op mijn geparkeerde wagen gereden langs de weg in Gent, ik stond reglementair. op 25/04 heb ik het pas vastgesteld, er zat een blaadje tussen mijn ruitenwisser van de politie dat mijn wagen betrokken was bij een verkeersongeval, mijn voorbumper lag er volledig af, dan ben ik meteen naar het politiekantoor gewandeld . PV opgesteld enz.
Daarna heb ik de verzekeringen gebeld, mijn verzekeraar zei dat ik moest proberen terug te rijden naar Oostende, ik ben eens langsgereden langs een garage om na te vragen of dit wel mogelijk is, hij heeft wat vastgemaakt vooraan men wagen en dat zou wel moeten lukken. Onderweg naar Oostende heb ik 6X moeten stoppen op de pechstrook langs de autostrade om stukken los te trekken en omdat ik rare geluiden hoorde. Uiteindelijk in de garage geraakt.
De dag erna ben ik naar de verzekeringen geweest, daar zeiden ze dat het niet lang ging duren. nu vandaag 05/05 kreeg ik net telefoon dat de expert nog maar vandaag komt, terwijl ik al constant gebeld heb naar de verzekeraar om te vragen hoe dat nu allemaal zit, ik heb ook gevraagd of ik een gebruiksdervingsvergoeding kon krijgen, ik ben nu eenmaal men auto kwijt en ik heb hem echt nodig. Een vervangwagen moet ik zelf betalen zegt hij, een gebruiksdervingsvergoeding bestaat niet, na van men voeten te maken, gingen ze er toch voor kijken, eerst was het enkel voor de periode in de garage voor de herstelling, dan heb ik nog eens van men voeten gemaakt dat het ook de periode van het ongeval tot de expertise ook is, eerst kon dit niet, dan gingen ze er ook voor kijken.
Aan de telefoon vandaag zeiden ze dat ik nu de keuze heb, of ik schiet de betaling zelf voor en wacht op de uitkering van de verzekeringen of ik wacht tot ik het geld heb, maar dit zou heel lang kunnen duren zeiden ze.
Ik begin echt het gevoel te krijgen dat men me hier zwaar aan het lijntje houdt, Iemand rijdt op mijn wagen, ik ben onvrijwillig men wagen 2 weken al kwijt & ik zou dan nog zelf de kosten moeten betalen met dan nog de kans dat ik niet 100% alles zal terugbetaald krijgen, waarom betaal ik dan eigenlijk verzekeringen?
Hopelijk weet iemand raad, Groeten