hoe lang nog

hope29
Topic Starter

hoe lang nog

#1 , 16 nov 2009 23:41

ik heb vorig jaar in februari een zwaar ongeval gehad met de wagen. een tegenligger is tegen mij opgereden waardoor mijn auto total-loss en natuurlijk zelf ook letsels maar die waren gelukkig beperkt (op een littekentje na van de autogordel) In november vorig jaar weer een ongeval, weer een tegenligger (dronken) die op me inreed, weer total-loss, ... Ik heb een jaar niet kunnen werken maar natuurlijk wel enorm veel kosten gehad. Met als gevolg dat ik begin dit jaar zelf een schuldbemiddeling heb aangevraagd. De onkosten van de ongevallen moeten nog steeds betaald worden (ongeval van februari komt pas volgend jaar in juli voor). Weet iemand of ik recht heb om ook schadevergoeding te vragen omdat ik wel door dergelijke ongevallen in schuldbemiddeling beland ben?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bartie

#2 , 17 nov 2009 22:12

Ik neem aan dat een en ander door uw advocaat wel zal begroot worden, w.o. uiteraard uw inkomstenverlies, niet?

Ten andere, hoe weet u nu reeds dat het ene ongeval pas in juli 2010 zou voorkomen? De meeste Parketten zijn thans aan het dagvaarden voor februari 2010...
Dit bericht betreft geen officieel juridisch advies. Vaak hangt alles af van feitelijkheden, die pas uit lezing van de officiële gegevens blijken...

pieterverherstraeten
Contacteer: Website

#3 , 02 feb 2010 13:18

geachte heer,

indien de aansprakelijkheid van tegenpartij niet wordt betwist en het dus enkel gaat om de afhandeling van de burgerlijke belangen ( lees schadevergoeding voor lichamelijke schade, arbeidsongeschiktheid edm) kan U uiteraard aan de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij, in afwachting van het deskundig verslag, provisies vragen die U in staat moeten stellen in uw onderhoud te kunnen voorzien.

mvg,

Pieter Verherstraeten

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”