hallo,
op 4/04/2009 heb ik een fietsongeval gehad.ik reed op het fietspad met mijn racefiets met een snelheid van een goede 20 a 22 km/uur. Een auto kwam uit de tegenovergestelde richting en sloeg voor mijn neus af de parking op van de Liddel.Ik kon deze niet meer ontwijken en ben dus daar frontaal opgereden met 2 gebroken ruggewervels en een gebroken sleutelbeen als gevolg.Dit staat zo beschreven in het pv met een getuige.Ben ondertussen nog steeds werkonbekwaam, rug is aan de beterhand en heb nu een schouderoperatie ondergaan op 27/07/2009. Van de tegenpartij heb ik nog niets gehoord buiten 1 brief van een expertiesebureel voor mijn racefiets die totall loss is verklaard en die het wrak verkocht hebben voor 200€ die ik heb oontvangen en nog 1 brief van een controledokter die de verzekeringsmaatschappij van de tegenpartij heeft aangesteld om mij te onderzoeken hetgeen gebeuurd is juni.Verder heb ik géén enkel bericht gehoord of te lezen gekregen van de tegenpartij.Volgens mijn verzekeringsagent komt alles in orde maar dit heeft tijd nodig.Het parket moet eerst de processenverbaal nazien en een uitspraak doen? Is dit zo en hoeveel tijd gaat daarover?Mijn vraag is hoeveel tijd gaat er overheen eerdat alles geregeld zal worden?Is er ergens een betrouwbare en onafankelijke deskundige arts in mijn buurt(Lier) die mij kan bijstaan voor de eventuele blijvende letsels?
Alvast bedankt voor de antwoorden.