Hi all
Ik heb voor de eerste keer in 10 jaar tijd een ongeval veroorzaakt, het is maar een lichte accident maar ik ben wel in fout, betwist ik niet.
Mijn verzekeringsdocument geeft aan dat de verzekering loopt tot 21/07, maar volgens het polis document loopt die maar tot 30/06, wie is er hier in fout?
Verzekeringsmaatschappij weigert tussenkomst omdat polis tot 30/06 loopt, maar de makelaar heeft mij een document gegeven die loopt tot 21/07, ik heb ze gevraagd om het maar onderling te regelen en de schuld op zichzelf te nemen, gezien ik niet kijk naar de technische documenten maar wel naar hetgeen wat de makelaar mij meegeeft in mijn handen om in de wagen te houden.
Ik heb destijds ook mijn verzekering opgezegd omdat het echt een slechte makelaar is, dus mijn nieuwe verzekeraar had gevraagd om de verzekering stop te zetten vanaf 30/06 omdat hij deze datum achteraf heeft gevonden in de polis. Verder was ik er niet van op de hoogte, ik heb enkel een document getekend dat hij het mag stopzetten en dan ben ik vertrokken.
Ben ik hier verkeerd in?