ik vind dit grof, we betalen toch genoeg verzekering hé ...ik vrees ervooor dat ge daar ooit nog iets van gaat horen.
bij mij werd de spiegel 's nachts afgereden door een andere auto en alhoewel ik de spiegel van de andere auto heb terug gevonden ( lag nog geen meter van mijne wagen ), weigerde de politie dit te aanvaarden als bewijs. ook al kan men duidelijk een soort serienr zien op de printplaat binnenin
als het nodig is kunnen ze aan de hand van een spiegel wel te weten komen wie het wasNatuurlijk staan er nummers in maar het enigste dat men daar soms mee kan achterhalen is de fabriek waar de spiegel of de huls is gemaakt of de samenstelling van de plastiek.
ja, niets dan lof van de politie in mijn geval, ze zijn zelfs gaan kijken naar de auto die niet direct voor politiebureau stond geparkeerd, mijnheer de politie heeft zelfs gezocht naar sporen van verf van de andere auto, helaas niets gevonden, het enige dat ze vonden was grondverf en die was dan nog van mijn eigen auto, er werd direct klacht genoteerd tegen onbekenden, maar de verzekering dat is iets anders, die zijn zelfs nog niet komen kijken naar de stoffelijke schade terwijl de auto nota bene voor de bank stond geparkeerd, ze moesten gewoon hun hoofd klein tikje draaien en ze konden de auto al zien staan , maar ja, denk dat ze gewoon om mij af te schepen zeiden dat ze de papieren gingen opsturen, heb zo een vermoeden dat toen ik nog niet helemaal buiten stond de papieren alweer in prullemand lagen, ... let op, ik kan er naast zitten ook hé, maar echt veel vertrouwen heb ik er niet in ! jammer ...Inderdaad, ga zo snel mogelijk naar de politie met de melding dat je klacht wil neerleggen wegens vluchtmisdrijf op datum x op plaats y. Ga met het voertuig, vraag dat ze desnoods gaan inspecteren en alles akteren in een verklaring. Men weet nooit dat er nog iemand opduikt...
auto is van 96, zelfs al zou ik omnium willen dan nog zou ik er geen krijgen, bij aankoop tweedehandswagen krijgen we bij dexia al geen omnium meer als de auto ouder is dan 4 jaar !geen omnium ...
LOL Zjef .. de auto is 13j. oud. Ik heb nooit een omnium gehad en eerlijk gezegd als ik het nog maar slechts over een periode van pakweg 20j. bekijk heeft me dat al tonnen geld uitgespaard.geen omnium ...
hallo ! er rijdt iemand tegen mijn auto die geparkeerd staat, wil dus zeggen dat je je alles kan permiteren als het maar niemand ziet of wat ? eens zien hoe jij zal reageren als ik op een nacht tegen jouw auto kom aangevlamd ! en oké, mijn auto mag dan wel van 96 zijn, maar het is verdomme iets waar ik jaren voor spaarde, en mijn auto was in perfecte staat, er zat nog geen schrammetje op, en waarom betaal ik dan feitelijk verzekering ???? sorry hoor, als ik verzekering betaal dan is het toch de bedoeling dat ik verzekerd wordt ? dacht ik zo hé ! oké als het mijn eigen fout zou zijn maar dat is het niet !Mijn bedoeling was duidelijk dat je verzekering BA je niet moet en zal vergoeden als je niet omnium verzekerd bent. Het is een verzekeringsmaatschappij, geen liefdadigheidsinstelling.