Iemand heeft me geen voorrang verleend en is zodanig rap voor mij gesprongen dat ik zelfs op 30km/u niet kon remmen...
Zat zelf op de voorrangsweg, heb de tegenpartij rechts van voor geraakt, er is geen onzekerheid dat ik in mijn recht ben.
Beide auto's zijn kapot, zijne technisch perte totale, de mijne mogelijks economisch perte totale.
Alhoewel het absoluut niet mijn schuld is, ik de slachtoffer ben, heb ik nog steeds het meeste miserie.
Er is nog geen verslag vrijgegeven gezien het pas eergisteren gebeurd is maar indien ze een veel lager bedrag aanbieden dan de marktwaarde: wat kan ik doen? Mijn auto heb ik destijds gekocht voor 14 000 euro, dezelfde wagen met minder opties en meer kilometers vind je vandaag niet voor minder dan 18 000 euro.
Ik zit zelf momenteel zonder auto, werk is 45 minuten met de fiets, niet ideaal, heb zelf geen oplossingen, kan ik niemand hiervoor aanspreken en aansprakelijk voor stellen?
Mijn verzekeraar geeft me het recht om 7 dagen een vervangwagen te krijgen, die is pas vanaf woensdag beschikbaar.........
Ergens moet er toch een vergoeding mogelijk zijn voor mijn gesukkel door de schuld van de tegenpartij? Ik heb geen omnium, gewoon een autoverzekering met rechtsbijstand